۲۶ مهر ۱۴۰۱ | 21:32
کد خبر : 106913

کیش اینوکس/

نشست های تخصصی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ آغاز شد

بخش نشست های تخصصی چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به کیش اینوکس ۲۰۲۲ آغاز شد.

به گزارش برداشت روز، بخش نشست های تخصصی این رویداد همزمان با دومین روز از بخش نمایشگاهی آن برای برگزاری ۳۶ نشست روز سه شنبه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز شد.

این رویدادها با حضور کارشناسان و مدیران بخش دولتی و خصوصی فعال در عرصه های بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.

تحولات بازار مسکن در سال های اخیر، نقش پلتفرم های هوشمند مالی در توسعه کسب و کارها، مناطق آزاد مشترک، دیپلماسی اقتصادی، الگوی بهینه واگذاری ها برای تحقق کارایی و عدالت، معرفی فرصت های سرمایه گذاری کرمان، اقتصاد دیجیتال و صنایع خلاق ، نهاهای پولی و مالی آفشور، ریال دیجیتال بانک مرکزی از نشست های تخصصی این رویداد است.

بخش نمایشگاهی رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲ عصر دوشنبه گشایش یافت که در ان ۲۵۰ شرکت و سازمان خصوصی و دولتی در ۹۰ غرفه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی توانمندی های خود در موضوعات تخصصی را به نمایش گذاشته اند.

الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی، توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن و آینده پژوهی از دیگر رویکردهای این رویداد است.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان بورس و اوراق بهادار، بیمه و بانک مرکزی، بانک ها و بیمه های خصوصی و دولتی، سازمان بنادر و دریا نوردی، فرابورس ایران و منطقه آزاد تجاری کیش از جمله شرکت کنندگان این رویداد هستند.

بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ساعات ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش واقع در جنب فرودگاه مراجعه کنند.

 

لباسکار صنعتی کسا