۲۶ مهر ۱۴۰۱ | 19:59
کد خبر : 106834

غفوری مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان اعلام کرد؛

عملکرد موفق فولاد خراسان در سه حوزه تولید، فروش و مالی در سال جاری

مدیرعامل فولاد خراسان از رشد تولید در تمام زنجیره تولید شرکت خبر داد.

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان با بیان این که این شرکت در سال ۱۴۰۱ در تمام زنجیره تولیدی خود شاهد رشد چشم گیر بوده، افزود: بالا بودن روحیه، تعهد سازمانی و انگیزه کارکنان با توجه به حمایت های هرم مدیریتی شرکت از همکاران خود در جبهه تولید، از مهم ترین دلایل رشد چشم گیر تولید در هر ۴ ناحیه اصلی تولید شرکت بوده است.
کسری غفوری، تأمین به موقع مواد اولیه و برنامه ریزی و فرصت سازی از توقف های اجباری برای اجرای تعمیرات اصولی را از دلایل توفیق این مجتمع بر شمرد و افزود: از آغاز سال جاری در کارخانه گندله سازی شرکت شاهد بیش ترین رشد تولید بوده ایم و با ۳۲ درصد رشد نسبت به سال گذشته، همکاران پرتلاش مان موفق شده اند بیش از یک میلیون و ۲۷۷۰ تن گندله تولید نمایند.
وی افزود: تا نیمه مهر امسال همچنین در ناحیه «احیا مستقیم» با ۸ درصد افزایش تولید به تناژ بیش از ۶۹۹ هزار و ۴۰۰ تن تولید دست یافتیم و در همین مدت با تولید بیش از ۵۰۹ هزار و ۲۰۰ تن شمش فولادی و ۳۳۴ هزار و ۵۰۰ تن محصول نهایی، به ترتیب شاهد رشد ۱۰ و ۱۱ درصدی میزان تولید در نواحی «فولادسازی» و «نورد» نسبت به مدت مشابه پارسال بوده ایم.
غفوری افزود: امسال در فروش محصول نهایی با تناژ فروش قریب به ۲۸۵ هزار و ۳۰۰ تن موفق شدیم ۱۶ درصد رشد فروش را در این زمینه ثبت کنیم.
مدیرعامل فولاد خراسان، «تمرکز بر فروش داخلی به علت اخذ عوارض فروش صادراتی محصولات» و «بازاریابی در حوزه میلگرد» را دو عامل توفیق شرکت در حوزه فروش بر شمرد.
این در حالی است که در حوزه عملکرد مالی، شرکت مجتمع فولاد خراسان توانسته با ثبت رقم بیش از ۶۳ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال ناشی از فروش محصولات خود، رشد ۱۰ درصدی را در این حوزه رقم زند و در این زمینه محصولات نوردی شرکت با ۴۳ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال شاهد رشدی ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

لباسکار صنعتی کسا