۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | 21:33
کد خبر : 104688

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛

وبینار انگلیسی IFRS 17 – فرصتی برای تبدیل انطباق به مزیت رقابتی

وبینار انگلیسی IFRS 17 - فرصتی برای تبدیل انطباق مزیت رقابتی در تاریخ چهارشنبه 30 شهریور 1401 از ساعت 09:30 تا 10:30 به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، کارگاه آموزشی IFRS 17 – فرصتی برای تبدیل انطباق به مزیت رقابتی توسط دکتر تی‌تی لیم مدیرعامل و بنیانگذار شرکت TTL Analytics از کشور مالزی، به زبان انگلیسی و به صورت مجازی از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه ارائه و در پایان دوره به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه انگلیسی اعطا خواهد شد.

از جمله محورهای این وبینار می‌توان به چشم انداز حسابداری مالی بیمه فعلی، هدف از اتخاذ یک استاندارد انطباق جدید، مزایای اجرای این استاندارد انطباق، بهبود افشای مالی شامل تجزیه و تحلیلها، اقداماتی که اکنون می‌توانیم انجام دهیم و همچنین پرسش و پاسخ اشاره کرد.

گفتنی است؛ تی‌تی لیم، علاوه بر مدیرعامل و بنیانگذار شرکت TTL Analytics ، سابقه مشاور شرکت SAS Institute Sdn Bhd طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، رئیس بخش هوش تجاری شرکت Silverlake Systems طی سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ و مالک و مشاور شرکت TTL از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ را نیز در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در این وبینار می‌توانند به سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir مراجعه کنند.

ضمنا ثبت‌نام و حضور در این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان رایگان است.

لباسکار صنعتی کسا