۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | 20:19
کد خبر : 102673

دبیرکل سندیکای بیمه گران مطرح کرد:

لزوم افزایش پرتفوی بیمه های زندگی با کمک رسانه ها

در مراسمی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی از اصحاب رسانه صنعت بیمه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش برداشت روز، در این مراسم کریمی- دبیرکل سندیکای بیمه گران، رئوفی- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی ج.ا.ایران و جمعی از مدیران روابط عمومی با اهالی رسانه صنعت بیمه دیدار کردند.

کریمی ضمن تبریک هفته دولت از خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران چشم و گوش و پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند.

وی در ادامه گفت: همانطور که بارها توسط مسئولان و مدیران صنعت بیمه کشور اعلام شده، ضریب نفوذ بیمه در کشور نسبت به دنیا کمتر است و صنعت بیمه برای رسیدن به یک ضریب نفوذ ایده آل راهی طولانی در پیش دارد. ما برای افزایش ضریب نفوذ بیمه به کمک شما عزیزان رسانه نیاز داریم.

دبیرکل سندیکای بیمه گران در ادامه گفت: بیمه‌های زندگی یکی از شاخص‌های مهم توسعه در جهان محسوب می‌شوند که در کشور ما پرتفوی بیمه های زندگی ۱۵.۵ درصد اعلام شده در صورتی که در جهان به ۴۵ درصد می رسد و این نشان می دهد که صنعت بیمه کشور بایستی با کمک شما خبرنگاران پرتفوی بیمه های زندگی را در کشور افزایش دهیم و این مسیر با کمک شما خبرنگاران حوزه مالی کشور میسر خواهد شد.

وی اذعان کرد که رسیدن به ضریب نفود ۷ درصدی در کشور بدون تمرکز و توسعه بیمه های عمر و زندگی در کشور امکان‌پذیر نیست.

دبیرکل سندیکای بیمه گران، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه کشور در ابتدای راه خود قرار دارد و در این مسیر می توان مزه شیرین انواع خدمات بیمه را به مردم یاد آور شد.

کریمی با بیان اینکه گسترش فرهنگ بیمه در جامعه نیازمند تلاش جمعی مردم و مسئولان و شما خبرنگاران است، افزود: بایستی شرایط و آثار بیمه برای مردم تبیین شود تا هر چه بیشتر برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تشویق شوند.

وی،به شرکت های بیمه ای توصیه کرد تا در پرداخت خسارت به مشتریان با خوشرویی بیشتری رفتار کنند.

 

لباسکار صنعتی کسا