۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | 10:22
کد خبر : 102618

عناوین کلی موضوعات هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران در دی‌ماه برگزار می‌شود و در این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی، کارگاه‌های معرفی محصول، جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر و جشنواره نوآوری و استارتاپی، ده‌ها نشست قبل و حین نمایشگاه در خصوص موضوعات روز اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری با سخنرانی حدود ۱۰۰‌نفر از مدیران و متخصصان داخلی و خارجی بحث و بررسی می‌شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از ستاد خبری رویداد Transaction، پس از بحث و بررسی در جلسات مختلف، عمده مباحث این دوره از نمایشگاه ذیل عنوان کلی«اقتصاد دیجیتال، کسب و کارهای دانش‌بنیان» و با رویکرد «‌دانش بکارید، ثروت درو کنید» برنامه‌ریزی شده است.

 

محور سلسله نشست‌های تخصصی Transaction :

۱٫ تحول دیجیتال در صنایع مالی

۲٫ نئوبانک‌ها و خدمات اعتباری

۳٫ آینده صنعت پرداخت

۴٫ بلاکچین و رمز ارز‌ها

۵٫ تلکوبانک‌ها و فین‌تک‌ها

۶٫ تأمین مالی زنجیره تأمین

۷٫ بیمه‌گری دیجیتال و تلکوبیمه‌ها

۸٫ متاورس و شهرهوشمند

۹٫ امنیت سایبری

۱۰٫ روندهای صنعت بورس و بازار سرمایه

شایان ذکر است، بزودی اعضای کمیته علمی هریک از عناوین ده‌گانه فوق معرفی می‌شوند و اعضای کمیته علمی هرگروه موضوعات دقیق هرنشست را تعیین خواهند کرد.

 

سازمان ها، بانک‌ها و شرکت ها می‌توانند اسپانسری هر نشست را بر عهده بگیرند تا با همفکری اسپانسر، کمیته علمی و مرکز فابا سرفصل مباحث هر نشست و سخنرانان معین شود.

 

گفتنی است، سلسله نشست‌های قبل از نمایشگاه از مهرماه شروع می‌شود و در ایام برگزاری نمایشگاه نیز چند نشست تخصصی میزبان علاقه‌مندان به موضوعات روز فناوری‌های مالی ایران خواهند بود.

 

سلسله نشست‌های قبل از نمایشگاه در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار می‌شود و بصورت آنلاین نیز پخش می شود و مباحث آن در سایت فابا نیوز و نشریات و مجلات و مرکز فابا و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

 

همچنین هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران علاوه بر حضوری در دنیای جدید متاورس میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر کشورها خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات همه جانبه بین المللی فراهم خواهد ساخت.

 

برای حضور و مشارکت در این مباحث و یا سایر بخش‌های نمایشگاه تراکنش ایران می‌توانید با شماره تلفن( ۴۳۳۴۷- داخلی ۳۰۵) و یا شماره همراه( ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرید.

لباسکار صنعتی کسا