۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | 20:35
کد خبر : 102468

رئیس کمیته امداد:

با کمک شبکه بانکی ۵۰۰ هزار شغل پایدار برای مددجویان ایجاد می شود

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسمی از عملکرد بانک های عامل بویژه بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات به مددجویان اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر کرد.

به گزارش برداشت روز، مرتضی بختیاری در این مراسم که حسینی معاون وزیر اقتصاد، ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی، رئیس شورای هماهنگی بانک ها، اعضای هیات امنای کمیته امداد و مدیران عامل بانک های مختلف حضور داشتند، تاکید کرد: در سال های گذشته با همکاری خوبی که بانک های عامل برای اعطای تسهیلات به مددجویان متقاضی و اشتغالزایی برای آنان داشتند بیش از ۷۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج شدند.

وی افزود: با همکاری خوبی که بانک های عامل در سال ۱۴۰۰ داشتند ۳۰۰ هزار شغل پایدار برای مددجویان ایجاد شد. رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه مراسم ” تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی بانک های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره)”، اظهار کرد: با تداوم همکاری بانک های عامل در سال جاری ۵۰۰ هزار شغل پایدار برای مددجویان ایجاد می شود. بختیاری تاکید کرد: خوش حساب ترین مشتریان در پرداخت اقساط تسهیلات، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده اند.

محسن کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیات امنای کمیته امداد نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات خرد به مددجویان کمیته امداد گفت: نتیجه حرکت حسنه ای که در بانک های کشور شکل گرفته است منجر به اشتغال پایدار تعداد زیادی از مددجویان شده است. سید عباس حسینی معاون وزیر اقتصاد نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد بانک های عامل در پرداخت تسهیلات خرد تاکید کرد: با همت بانک ها اکنون نتایج خوبی برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد شکل گرفته است. وی افزود: رویکرد وزارت اقتصاد این است که تسهیلات پرداختی از سوی بانک ها علاوه بر حمایت از بخش تولید باید منجر به ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیازهای مردم باشد.

اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی نیز در این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات صورت گرفته برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بر تداوم روند اعطای تسهیلات به این مددجویان از سوی شبکه بانکی تاکید کرد. وی افزود: میزان اشتغال ایجاد شده در کمیته امداد، یک الگوی موفق برای توانمند سازی این اقشار و مقابله با فقر است.ابوالحسنی تاکید کرد:شبکه بانکی همکاری و همراهی های لازم را با کمیته امداد برای تحقق ۵۰۰ هزار شغل پایدار در سال جاری به عمل آورد.

گفتنی است این مراسم به میزبانی بانک ملی ایران در مجموعه رفاهی آجودانیه برگزار شد و در حاشیه آن محصولات مددجویان توانمند شده کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایش در آمد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

لباسکار صنعتی کسا