۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | 19:57
کد خبر : 102458

ادای احترام مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد به شهدای دولت

مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت هفته دولت با حضور در بهشت زهرا(س) تهران، ضمن گرامیداشت این هفته به شهدای دولت ادای احترام کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی، همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی، باهنر و دیگر شهدای دولت دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره به همراه تعدادی از کارکنان ستاد مرکز با حضور در بهشت زهرا(س) تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گرانقدر به شهدای دولت ادای احترام کردند.

 

در این مراسم دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد ضمن تبریک هفته دولت به خدمتگزاران صدیق مردم در بخش های مختلف دولت، گفت: شهیدان رجایی و باهنر نمادهای مدیران انقلابی در دولت هستند که در مدت زمان کوتاه مدیریت اجرایی خود با اقدامات درست و مردم محور توانستند در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران نام خود را جاودان کنند.

 

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: ما به عنوان خادمان شهداء، ایثارگران و خانواده های معظم ایشان باید همواره الگوی خود در خدمتگزاری را افرادی چون شهید رجایی قرار دهیم که با وجود داشتن مقام ریاست جمهوری، اصل ساده زیستی و مردمی بودن را رعایت کرد تا نماد خدمتگاری مسئولین به مردم شود.

 

دکتراسلام کریمی تصریح کرد: مجموعه صندوق قرض الحسنه شاهد مفتخر به خادمی خانواده های عزیزترین های ملت ایران است از این رو باید همواره و در هر شرایطی بهترین و شایسته ترین خدمتگزاری را به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر داشته باشد.

 

مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان با ادای احترام به شهداء گرانقدر به ویژه شهدای دولت، خدمت در نهاد مقدسی چون بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های وابسته به آن را افتخار دانست.

در ادامه می توانید تصاویری از ادای احترام کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد به شهدای دولت را مشاهده نمایید.

 

لباسکار صنعتی کسا