۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | 20:57
کد خبر : 102029

سازمان تامین اجتماعی/

پیام معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت روز داروساز

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پیامی روز داروساز را تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، متن پیام دکتر مهدی اسلامی به شرح زیر است:

پنجم شهریور ماه زادروز دانشمند و فیلسوف بزرگ مشرق زمین و جهان اسلام، حکیم زکریای رازی را به شما داروسازان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک این روز فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه ویژه داروسازان توانمند کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنان مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

تاریخ ایران همواره حکایت‌گر سهم ونقش ممتاز و درخشان ایرانیان در ارائه اندیشه و نظریه‌های ناب و گرانسنگ در تاریخ پزشکی بوده و در این میان شخصیت‌های پرفروغی، چون حکیم زکریای رازی که با تلاشی خستگی‌ناپذیر در راه گشودن افق‌های جدید و فراهم آوردن دستاوردهای مفید برای بشریت، حتی از جان خود نیز مایه گذاشته‌اند تا به این گونه نمادی از سخت‌کوشی و فداکاری دانشمندان این مرز و بوم باشند.

جامعه داروسازان کشور عزیزمان علاوه برخورداری از چنین پیشینه ارزشمند و افتخار انتساب روز داروساز به زادروز این دانشمند فرزانه به خود می‌بالد که بزرگ‌مردانی را تربیت نموده که فروغ علم و اندیشه‌شان همواره راهگشا بوده و در جهت رفع آلام دردمندان و بیماران گام برداشته‌ و خدمت‌رسانی به آنان را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت مجدد روز داروساز به کلیه داروسازان کشور به ویژه داروسازان تلاشگر سازمان تأمین اجتماعی، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به جامعه بشری و میهن اسلامی؛ بویژه بیمه‌شدگان معزز تأمین اجتماعی مسئلت می‌نمایم.

 

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی

لباسکار صنعتی کسا