۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | 20:17
کد خبر : 9587

شرکت فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور

محمد زارع پور اشکذری عضو هیئت مدیرۀ شرکت فولاد مبارکه در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور است و خوشبختانه مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت، سالی را که جهش تولید نامگذاری شده است با کسب رکوردهای پیاپی آغاز کردند و نویدبخش روزهای خوبی برای ذینفعان بودند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمد زارع پور اشکذری عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور است و خوشبختانه مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت، سالی را که جهش تولید نامگذاری شده است با کسب رکوردهای پیاپی آغاز کردند و نویدبخش روزهای خوبی برای ذینفعان بودند.

وی با تأکید بر این‌که فولاد مبارکه دارای زنجیرۀ کامل تولید فولاد است، گفت: ان‌شاءالله با عملکرد بهینۀ این گروه، کشورمان به برنامۀ بلندمدت افق ۱۴۰۴ دست خواهد یافت.

زارع‌پور از پروژۀ نورد گرم ۲ فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از مباحث مهم مطرح‌شده در هیئت‌مدیره نام برد و گفت: با اجرایی شدن آن قطع به‌یقین ارزش بازار سرمایۀ فولاد مبارکه و زنجیرۀ ارزش گروه فولاد مبارکه بهتر از گذشته خواهد شد و در بحث اشتغال، ارزش بازار، زنجیرۀ تأمین و نیز زنجیرۀ ارزش شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

این عضو هیئت‌مدیرۀ شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: به نمایندگی از هیئت‌مدیره، از تمامی کارکنان و مدیران شرکت تشکر و قدردانی می‌کنم، ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است سهام شرکت ارزشمندتر می‌شود و کلیه سهام‌داران، ذی‌نفعان و کارکنان شرکت از آن منتفع می‌گردند.

لباسکار صنعتی کسا