۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | 20:03
کد خبر : 9244

بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی

درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان به بهره برداری رسید.

به گزارش برداشت روز، درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران که پیشتر با امکانات محدود فعال بود، اکنون به امکانات پیشرفته روز مجهز شده و همراه با یک دستگاه آمبولانس اهدایی بیمارستان بانک به خدمت رسانی مشغول است.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران در مراسم راه اندازی این درمانگاه با تاکید بر اهمیت سلامت جامعه به ویژه در مناطق محروم، تاکید کرد که حداکثر امکانات موجود برای خدمت رسانی به عموم  هموطنان در این مرکز استفاده خواهد شد.
همچنین در ادامه سفر تیم مدیریتی بیمارستان بانک ملی ایران و هیات همراه به استان سیستان و بلوچستان، طرح غربالگری اکو و نوار قلب کارکنان بانک ملی ایران در این استان آغاز شد.
این طرح در کنار چکاپ و غربالگری کووید ۱۹ همه کارکنان صف و ستاد بانک در شهرهای زاهدان، زابل، سراوان، خاش، ایرانشهر و چابهار اجرایی می شود.
مدیران بیمارستان بانک ملی ایران همچنین پس از دریافت خبر فوت یکی از همکاران بانک در اثر ابتلا به بیماری کرونا، ضمن حضور در منزل آن مرحوم و ابلاغ پیام تسلیت مدیرعامل بانک، از اعضای خانواده او آزمایشات مربوط به این بیماری را به عمل خواهند آورد.

لباسکار صنعتی کسا