۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | 20:23
کد خبر : 8803

سرمایه ” بیمه ما ” افزایش می یابد

حسابرس و بازرس قانونی، موافقت خود را با گزارش توجیهی هیات مدیره شرکت بیمه ما برای افزایش سرمایه اعلام کرد.

به گزارش برداشت روز، با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۷ مهرماه ۱۳۹۵ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار)، مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مالی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت بیمه ما، نظر خود را نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه  روز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ هیات مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، با تصویب هیات مدیره بیمه ما، سرمایه این شرکت بورسی که با نماد ما در بازار سرمایه کشور فعال است، از مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴,۰۰۰ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور استفاده از ظرفیت های ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش سهم از بازار ، توسعه پورتفوی حق بیمه و سایر موارد افزایش می یابد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌