۰۹ خرداد ۱۳۹۹ | 21:02
کد خبر : 8651

ارسال اولین محصول تولیدی گندله شرکت سیمیدکو به مقصد اهواز

اولین محصول تولیدی گندله شهیدسپهبدحاجقاسمسلیمانی شرکت_سیمیدکو به مقصد شرکت فولادی شادگان ارسال شد.

به گزارش برداشت روز، و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمیدکو وبه نقل از محمدمدنیفر پس از گذشت کمتر از سههفته از راه اندازی کارخانه تولید گندله شرکت، اولین محصول تولیدی به وزن سههزارتن بارگیری و به مقصد شرکت تولیدی شادگان، از شرکت های تابعه شرکتفولاد_خوزستان ارسال شد.
مدیر عامل شرکت سیمیدکو با بیان این نکته که پرسنل سختکوش شرکت صنعتیومعدنیتوسعهفراگیرسناباد فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام سال جهش_تولید را در عمل تحقق بخشیدند افزود: خوشبختانه فرآیند تولید گندله در شرکت سیمیدکو بر اساس برنامه پیش بینی شده در حال انجام است و تولید محصول بیشتر از برنامه بینی شده محقق شده است.
مدنی فر، حمایت و همکاری مدیر عامل و مدیران و کارشناسان شرکت فولاد خوزستان را در تحقق این مهم، ستودنی دانست و افزود:
این موفقیت قطعا بدون حمایت و هم افزایی و استفاده از دانش فنی متخصصان شرکت فولاد خوزستان و شرکتمهندسینمشاورپیشگامانفولادجنوب محقق نمی شد و باید قدردان حمایت های جناب آقای #مهندسمحمدی مدیرعاملمحترمشرکتفولاد_خوزستان و همچنین مدیران و متخصصین این شرکت باشیم.

این‌محموله با سیستم ترابری شرکتچندوجهیفولادلجستیک به مقصد اهواز ارسال شده است.

لازم به ذکر است خط تولید گندله شرکت سیمیدکو به دست متخصصان داخلی و با سرمایه گذاری ۸۸۲ میلیون یوان و ۱۶۵۰ میلیارد ریال در کمتر از سه سال راه اندازی شده و با تولید دوونیممیلیونتن گندله در سال، برای حدود ۱۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم در شرقی ترین نقطه کشور ودر متطقه سنگان شهرستان خواف برای جوانان این منطقه ایجاد اشتغال کرده است.

لباسکار صنعتی کسا