۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 15:51
کد خبر : 7090

توسعه شتابان شعب فرانچایز رفاه با هدف حضور در باشگاه ۱۰۰۰ تایی‌ها

توسعه شتابان شعب فرانچایز رفاه با هدف حضور در باشگاه ۱۰۰۰ تایی‌ها

به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، این بنگاه اقتصادی خصوصی به منظور توسعه فروشگاه‌های خود و ایجاد فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه خرده‌فروشی، حق امتیاز نمایندگی خود را به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌کند. اعطای نمایندگی به فروشگاه های محلی می‌تواند به رشد اقتصادی منطقه‌ای و رفع دغدغه تامین کالا از هر دو طرف مالک فروشگاه و مشتریان کمک کند. حذف دغدغه تامین کالا و هماهنگی با شرایط متفاوت تامین کنندگان مختلف نیز در ازای معامله با یک سازمان منظم مثل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مزایای اصلی این نوع همکاری است.

 

به عبارت دیگر تأمین کالاهای برندهای معتبر داخلی و خارجی با هزینه بسیار کمتر‌‌، بهره‌مندی از تخفیفات جذاب تأمین‌کنندگان طرف قرارداد با شرکت رفاه، بهره‌مندی از برنامه‌های تبلیغاتی و جشنواره‌های فروش گسترده فروشگاه‌های رفاه شامل برنامه‌های فروش ویژه، پروموشن‌های دوره‌ای و مناسبتی، پشتیبانی تأمین کالا، حسابداری و خدمات مالی، تعمیرات و نگهداری تجهیزات، آموزش نیروی انسانی، بهره‌مندی از استاندارد روز در طراحی و چیدمان فروشگاه به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، امکان تأمین تجهیزات استاندارد با قیمت کمتر، استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری شرکت رفاه شامل سیستم سفارش‌گذاری و درخواست کالا، مدیریت فروش، صندوق و صدور فاکتور، باشگاه مشتریان و سامانه پیام کوتاه و بهره‌مندی از امتیازات ویژه نمایندگی‌های رفاه شامل اهدای جوایز به نمایندگی‌های برتر از مزایای قابل توجه همکاری با رفاه در زمینه فرانچایزینگ است.

 

همچنین در صورتی که مالک مغازه مایل به همکاری با فروشگاه رفاه در پذیرش نمایندگی باشد، نگرانی از بابت تامین بودجه جهت سرمایه گذاری نخواهد داشت. در این همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه متعهد می‌شود تمامی امکانات و کالاهای موجود در فروشگاه‌های اصلی را تامین کند. به عبارت دیگر براساس این قراداد سرمایه در گردش از سمت رفاه و ملک مغازه دار به همراه امکانات تاسیساتی اولیه از طرف مالک تامین خواهد شد. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه این همکاری می‌تواند راهکاری مناسب جهت یک قرارداد کاری بهینه و همراه با سود مناسب برای هر دو طرف معامله باشد. لذا متقاضیان و واجدین شراط می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه رفاه مراجعه نمایند.

 

گفتنی‌است؛ شهرهایی مانند تهران، تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و … الویت شرکت رفاه در زمینه توسعه فروشگاهی است اما با توجه به این میزان تقاضا در تمامی شهرهای بزرگ کشور، در روزهای آینده شهرهایی مثل کرمان، تبریز، مشهد، بوشهر و … میزبان شعب جدید فرانچایزینگ شرکت فروشگاه‌های جدید رفاه خواهند بود. طبق برنامه‌ریزی، در روزهای آتی تعداد نمایندگی‌ها به ۱۰۰۰ شعبه در سراسر خواهد رسید که این برنامه در راستای تحقق اهداف خانواده بزرگ رفاه همسو با توسعه شتابان است.

لباسکار صنعتی کسا