۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 21:42
کد خبر : 6404

سهم چشمگیر کروز در اشتغال و تولید

به گزارش برداشت روزبه نقل از اقتصاد آنلاین شرکت صنایع تولیدی کروز در اين سال‌ها به عنوان کارآفرین موفق کشور، سهم بسزایی در اشتغال و تولید به خود اختصاص داده و در زمره بزرگترین و فعال‌ترین شرکت قطعه سازی شناخته شده است.

کروز در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را با تولید کلیدهای لوازم برقی خانگی آغاز کرد؛ این شرکت در ۶ سال نخست در همین زمینه فعالیت داشت و پس از آن به مدت ۴ سال به موازات تولید کلیدهای لوازم خانگی، به تولید کانکتور های مخابراتی پرداخت.

کروز از سال ۱۳۷۰ راه نوینی در زمینه ی تولید قطعات خودرو آغاز کرد و توانسته به بزرگترین شرکت قطعه‌سازی کشور تبدیل شود؛ این شرکت اقدامات بسیاری در راستای بومی‌سازی قطعات متفاوت به ویژه الکترونیک خودرو انجام داد و با ایجاد اشتغال براى ۱۲هزار نیروى انسانی به صورت مستقیم و ۶۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در زمره بزرگترین و فعال‌ترین شرکت قطعه‌سازی شناخته شده است.

همچنین این شرکت با کارآفرینی موثر، سهم بسزایی در اشتغال و تولید به خود اختصاص داده و گام‌های موثری با تامین امکانات، منابع مالی، سرمایه‌ های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی برداشته است.

بر اساس این گزارش، این روزها که نوآوری از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی به شمار مى‌رود، ایده‌های جدید در کروز سبب حرکت متفاوت پرسنل و در نتیجه پیشرفت آن شده است؛ در این شرکت، کارآفرینی با تلفیق دانش و مهارت و خلاقیت، زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار شده و توانسته تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی داشته باشد.

حالا در آستانه روز کارآفرینى، شرکت صنایع تولیدی کروز با ۳۹سال فعالیت در حوزه‌هاى جدید و نوآورانه که منجر به بومی‌سازی بسیاری از قطعات هایتک خودرو شده، به عنوان یکى از کارآفرینان موفق کشور شناخته مى‌شود که توانسته در این سال ها چندین تقدیرنامه از ارگان های دولتی مانند کمیته امداد امام خمینی استان تهران و البرز برای اشتغالزایی سه هزار نفر از بانوان سرپرست خانوار، سازمان تامین اجتماعی و استانداری تهران برای به کارگیری جویندگان کار و کاهش مشکلات بیکاری کسب کند

لباسکار صنعتی کسا