۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | 23:09
کد خبر : 5869

در جلسه ستاد بحران گهرزمین با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا مطرح شد/ انجام تست کرونا از پرسنل امکان پذیر است

جلسه پیشگیری از شیوع کرونا ظهر امروز با حضور مهندس گلسرخی مدیر HSEE ،دکتر قاسمی مدیر مرکز تشخیص کرونا و برخی مدیران و پیمانکاران گهرزمین در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛ جلسه پیشگیری از شیوع کرونا ظهر امروز با حضور مهندس گلسرخی مدیر HSEE ،دکتر قاسمی مدیر مرکز تشخیص کرونا و برخی مدیران و پیمانکاران گهرزمین در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

مدیر HSEE گهرزمین در ابتدا با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این مدیریت برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: باید با توجه به پروتکل های تایید شده وزارت بهداشت در راستای مهار این ویروس تلاش کنیم.

گلسرخی در ادامه افزود: غربالگری برای شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا به طور مستمر از درب های ورودی مجتمع برای کلیه پرسنل در حال انجام می باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای کنترل و ایجاد آرامش روانی بین پرسنل از افراد غیر بومی که از مرخصی به مجتمع مراجعه می کنند و همچنین افرادی که در غربالگری دارای علائم هستند، به ترتیب اولویت هایی که توسط مدیران تعیین می شود تست تشخیصی “پی .سی . ار” با همکاری دانشکده علوم پزشکی سیرجان به منظور حصول اطمینان کامل از ابتلا به بیماری کرونا، در سایت گهرزمین انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به سال جهش تولید گفت: امیدواریم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی،در راستای تحقق شعار جهش تولید در سطح مجتمع سنگ آهن گهرزمین، زمینه و امکان فعالیت کلیه کارکنان در بخش های مختلف معدنی و صنعتی فراهم گردد.

در ادامه این جلسه، دکتر قاسمی ضمن تاکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی عنوان کرد: خوشبختانه امکان انجام تست کرونا برای کارکنان مشکوک در شرکت گهرزمین وجود دارد که این مهم، می تواند روند شناسایی افراد بیمار و جلوگیری از شیوع بیماری را آسان تر کند.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر رعایت کلیه موازین بهداشت فردی و فاصله گذاری فیزیکی افراد ، استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا حائز اهمیت می باشد.

لباسکار صنعتی کسا