۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | 20:00
کد خبر : 44180

شرایط برای گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم است

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که این شرکت در چارچوب مقررات و ضوابط موجود، برای گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار آمادگی دارد.

به گزارش برداشت روز، غلامرضا مشایخی در نشستی که با حضور استاندار سمنان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان برگزار شد، گفت: زیرساخت گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با امضای تفاهم‌نامه سه جانبه با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، استانداری سمنان و شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

مشایخی با ارائه راهکار برای حل مشکلات، مشارکت فعال همسو با تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار را متضمن رونق اقتصادی این منطقه دانست و افزود: نظر به اینکه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ظرفیت استفاده ایجاد و توسعه واحد صنعتی و تولیدی را در این مکان فراهم می‌کند و رغبت سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی را به دنبال دارد، این مهم مشارکت و همکاری استانی را می‌طلبد.

براساس این گزارش، در این نشست مقرر شد طی توافقنامه سه جانبه و تأمین منابع از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، استانداری سمنان و شرکت ملی گاز ایران، اقدام‌های لازم برای ایجاد زیرساخت مناسب گازرسانی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به‌دلیل همجواری با کریدورهای ارتباطی و خطوط انتقال انرژی، جایگاه ویژه‌ای از لحاظ دسترسی به زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت‌های صنعتی دارد.

علیرضا اعوانی تصریح کرد: با تلاش و همکاری مسئولان و مراجع ذی‌صلاح استانی، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار می‌تواند الگوی مناسبی برای مناطق ویژه اقتصادی دامغان و سمنان باشد.

شرکت ملی گاز ایران

لباسکار صنعتی کسا