۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | 18:39
کد خبر : 43816

کسب تندیس و نشان ماندگار مسئولیت اجتماعی توسط شرکت سیمان هرمزگان

تندیس و نشان ماندگار مسئولیت اجتماعی در سومین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی توسط شرکت سیمان هرمزگان کسب شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سیمان هرمزگان، سومین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی با رویکرد تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور معاونان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای کمیسیون های انرژی و آموزش مجلس شورای اسلامی، چهره های نامی صنعتی و اقتصادی کشور و استادان دانشگاه ها، روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه در مرکز همایش های وزارت امورخارجه برگزار شد.

در این اجلاس که با هدف معرفی شرکت ها و صنایع برتر در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی و توانمند سازی سازمان ها و شرکت ها در خصوص رسالت مسئولیت اجتماعی در جهت حفظ، مراقبت و کمک به جامعه برگزار شد، شرکت سیمان هرمزگان با توجه به عملکرد کم نظیر خود در سالهای اخیر و طبق ارزیابی شاخص ها، تندیس ویژه اجلاس و نشان ماندگار مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی را از آن خود کرد و منصور اکبری معاون اجرایی شرکت به نمایندگی از دکتر مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان این تندیس را دریافت کرد.

همچنین واحد روابط عمومی این شرکت نیز حائز دریافت گواهی احراز صلاحیت در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی شناخته شد. قرار است کتیبه منقش به نشان های شرکتهای برتر در موزه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران نگهداری شود.

لباسکار صنعتی کسا