۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | 18:40
کد خبر : 40926

جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع سنگان برگزار شد

جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع سنگان برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، جلسه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف با مشاور مدیر مجتمع درخصوص راهکارهای همکاری شبکه بهداشت شهرستان با معادن و شرکت های معدنی درخصوص کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه مهندس شایان فر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به بیان دیدگاه های مجتمع سنگ آهن سنگان درخصوص جدیت مجتمع در عمل به تعهدات اجتماعی و کمک به توسعه پایدار و تامین زیرساخت های مورد نیاز منطقه پرداختند.

 

در ادامه دکتر افکار از حمایت های مجتمع سنگان و صنایع معدنی در راستای کمک به کادر بهداشتی و درمانی شهرستان تشکر نمودند و کمبودها و مشکلات موجود در شهرستان را بیان کردند و خواستار همفکری در راستای حل مشکلات شهرستان و کمک به ارتقاء سطح سلامت مردم پرداختند.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پایان درخواست کمک به ساخت کارگاه تولید الکل طبی در منطقه جهت تامین الکل مورد نیاز کادر درمان و پرسنل فعال در معادن و صنایع معدنی را نمودند که مقرر گردید گزارش توجیهی و بررسی های فنی و اقتصادی با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان صورت پذیرد.

 

روابط عمومی مجتمع سنگان

لباسکار صنعتی کسا