۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | 19:08
کد خبر : 38929

مدیرعامل بیمه تعاون مطرح کرد

بیمه تعاون تنها شرکت ارائه‌کننده بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا

بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از پاندمی تنها در چهار کشور ارائه می‌شود و باعث افتخار است که بیمه تعاون، در کشور جمهوری اسلامی ایران، تنها ارائه‌کننده این بیمه‌نامه در سطح قاره آسیا است.

به گزارش برداشت روز، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون در آیین افتتاح نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی در شهر رشت، با اشاره به شاخص ضریب نفوذ ۳/۲ درصدی بیمه در کشور مطرح کرد: در کشورهای پیشرفته نرخ بیمه بسیار بالاتر از این عدد است و مسئولان کشور باید توجه داشته باشند، رشد صنعت بیمه، هم به جهش تولید که شعار سال بوده کمک کرده و هم منجر به کاهش نرخ بیکاری می‌شود.

مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه از بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از پاندمی یاد کرد و مطرح ساخت: پس از شیوع پاندمی کرونا و به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به هموطنان، با یک مطالعه گسترده، بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از پاندمی را ارائه کردیم که خوشبختانه تا کنون بیش از ۲ هزار واحد کسب‌وکار تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گرفتند.

مظلومی بیان کرد: مهم‌ترین امتیاز بیمه تعاون که منجر به دستاوردهای قابل توجهی شده است، سیاست استراتژی تنوع بوده که در پی اتخاذ این استراتژی، بیمه تعاون تنها بر روی یک محصول تمرکز نکرده و خدمت‌رسانی متنوع‌تری هم در ارائه محصولات انجام می‌دهد.

مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: بیمه تعاون همچنین در هفت سال فعالیت خود موفق شده در تمام استان‌ها خدمت‌رسانی کرده و این امر موجب شده تا خود را مورد محک استانداردهایی همچون ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ به منظور کیفی‌سازی هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به مشتریان قرار دهیم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز موفق شدیم استاندارد مدیریت ریسک را که از جمله سخت‌ترین استانداردهای ممکن است، کسب کنیم و باید عنوان کرد این استاندارد، در بین معدود شرکت‌های بیمه‌ای تا کنون اخذ شده است.

مظلومی افزود: روند حرکت شرکت بیمه تعاون بر اساس استاندارد بین‌المللی مدیریت تعالی سازمانی تعریف شده و از این رو در آینده نه چندان دور، خود را در این استاندارد نیز محک خواهیم زد.

مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه سخنان خود به محصول جدید بیمه زندگی بیمه تعاون اشاره کرد و بیان داشت: این خدمت به نحوی طراحی شده است که بیانگر عبارت «آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری» باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس، در زمان طراحی این بیمه‌نامه، بهترین شکل ارائه خدمات تمام شرکت‌های بیمه‌ای مطالعه و همراه با یک بسته کامل خدمت‌رسانی در قالب بیمه زندگی برای مشتریان آماده شد.

مظلومی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان بیان کرد: این استان از ظرفیت قابل توجهی در صنعت بیمه‌ای کشور برخوردار است و در بین استان‌های دارای شعبه بیمه تعاون نیز به عنوان استانی پیشرو در حال خدمت‌گزاری است.

مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: از این رو و در راستای سیاست‌های بیمه تعاون مبنی بر ارتقای آموزشی، بناست یک مرکز آموزشی مجهز برای آموزش صنعت بیمه در استان گیلان راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه از استراتژی سرعت به عنوان اولویت دیگر بیمه تعاون یاد کرد و مطرح ساخت: سرعت پرداخت خسارت به عنوان یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بیمه تعاون تلقی شده و بر این اساس تمام پاداش و کارانه همکاران نیز منوط به افزایش سرعت پرداخت خسارت‌ها برای تکریم هرچه بیشتر و افزایش رضایت مشتریان است.

مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه به افزایش سرمایه شرکت بیمه تعاون اشاره کرد و بیان داشت: قابل توجه است که در مصوبه اخیر هیأت‌مدیره، افزایش سرمایه شرکت از ۱۵۰۰ میلیارد ریال به ۵ هزار میلیارد ریال تأیید شد و هم‌اکنون مراحل اداری آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در پی این افزایش سرمایه، شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از قوی‌ترین شرکت‌های صنعت بیمه در بخش خصوصی به خدمت‌رسانی به مشتریان ادامه خواهد داد./ بیمه تعاون

لباسکار صنعتی کسا