۰۷ بهمن ۱۳۹۹ | 19:30
کد خبر : 38500

سومین وبینار بیمه میهن با حضور رؤسای شعب استان های شمالی

سومین وبینار بررسی فعالیت ها و عملکرد شعب استان های گلستان، مازندران و گیلانِ بیمه میهن امروز با حضور رؤسای این شعب، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، مدیران شعب در این جلسه به ارائه گزارش فعالیت ها، عملکرد و تحقق برنامه های تکلیفی حوزه متبوع خود پرداختند. در این برنامه که آقایان گشادرو و کریمی معاونان فنی و مالی و صمدی فر مدیر امور شعب نیز حضور داشتند، رؤسای شعب همچنین ضمن طرح مسائل و مشکلات شعبه متبوع، دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را برای پیشبرد امور و بهبود عملکرد با ایشان در میان گذاشتند.

دکتر مصطفوی مدیرعامل هم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران این شعب و ارائه رهنمودهای لازم، عملکرد برخی شعب را بسیار خوب و قابل قبول توصیف و ابراز امیدواری کرد که شعب ضعیف نیز عملکرد خود را بهبود بخشند.

مدیرعامل گفت بیمه میهن صرفاً پورتفوی محور نیست بلکه ما در شرکت به دنبال سودآوری و منتفع شدن تمامی ذینفعان هستیم و بر ایجاد هم افزایی، توسعه و تقویت شبکه فروش و جذب افراد توانمند به عنوان نماینده و کارگزار بیمه و نیز رسیدگی جدی به مشکلات و مسائل شبکه فروش تاکید کرد.

دکتر مصطفوی از مسئولان شعب خواست برای دستیابی به موفقیت، از تمام توان و ظرفیت خود برای شناسایی بازار منطقه خود و ایجاد تعامل و ارتباط با مسئولان و مقامات استان به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و ارائه پوشش های بیمه ای استفاده نمایند و با روشهای منطقی و بهره گیری از پتانسیل ها و فضاهای بالقوۀ موجود در استان ها، نسبت به جذب پرتفوی سودآور و افزایش سهم خود از بازار و افزایش درآمد اقدام نمایند.

 

منبع: روابط عمومی بیمه میهن

لباسکار صنعتی کسا