۲۳ دی ۱۳۹۹ | 19:30
کد خبر : 36688

تقدیر از پرستاران توسط شورای راهبردی

با حضور مدیران شورای راهبردی از پرستاران بیمارستان های شهرستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش برداشت روز، صبح امروز (سه شنبه ۲۳ دی ۹۹) رییس و دبیر شورای راهبردی شرکتهای این منطقه در بیمارستان حاج نرکس معرفی ماهشهر حضور یافتند.

 

 

طی این دیدار از پرستاران و پزشکان به پاس فداکاری در جریان همه گیری کرونا تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری از این بازدید، دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان راه اندازی شد؛ این دستگاه از بودجه شورای راهبردی و در قالب مسولیت اجتماعی به این بیمارستان اهدا شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه گفت: انتظار می‌رفت که شهرستان بندر ماهشهر با توجه به شرایط ویژه ای که از نظر تراکم جمعیت و جابجایی جمعیتی دارد با بحران روبرو شود ولی خوشبختانه در قیاس با سایر شهرستانهای استان بسیار خوب عمل شد و ما هم تلاش کردیم در حوزه مسئولیت های اجتماعی در کنار ایثارگران و فداکاران کادر بهداشت و درمان شهرستان باشیم و به لحاظ تامین تجهیزات و حتی نیروی انسانی پشتیبان و همراه خوبی در کنار این عزیزان باشیم.

 

 

سید امید شهیدی نیا، افزود: امروز به این افتخار نائل شدیم که به پاس ارج نهادن به مقام کادر درمان و پرستاران و پزشکان محترم و ادای احترام به زحمات و تلاشهای بی نظیر ایشان در این محل حضور پیدا کرده و از زحمات بی شائبه مدیر شبکه بهداشت و درمان و پرسنل و پزشکان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر تقدیر و تشکر نماییم.

وی ضمن مسئلت صحت و سلامت برای کادر بهداشت و درمان علی الخصوص پرستاران اظهار امیدواری کرد با برچیده شدن این بلای جهانی ضمن کاهش زحمت چندین برابری پرستاران و پشت سر نهادن این بحران، مجدداً روزهای قبل از شیوع ویروس کرونا تکرار شود.

شهیدی نیا,  همچنین با اشاره به خرید و اهدای دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، گفت: از ارائه هرگونه خدمات تجهیزات به حوزه سلامت، دریغ نمی‌کنیم.

در پایان این مراسم، به نمایندگی از تمامی پرستاران شهرستان، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از تعدادی از ایشان، تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

لباسکار صنعتی کسا