۲۲ دی ۱۳۹۹ | 19:31
کد خبر : 36509

پیام های مدیران عامل صدر تامین و ذوب آهن اصفهان به مناسبت ۲۳دیماه

درایت پولاد مردان ذوب آهن موجب دلگرمی هم میهنان در عرصه فولاد شد

به گزارش برداشت روز؛ غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت سالگرد عقد قرارداد تاسیس کارخانه و راه اندازی مجدد کوره بلند شماره یک ذوب آهن اصفهان گفت: مهندسان ایرانی با درایت، هوش بالا و حمایت معنوی مدیرعامل، هیات مدیره ذوب آهن اصفهان موجب خوشحالی و دلگرمی هم میهنان عزیزمان، امیدواری مقامات کشوری و اقتدار ایران سر بلند را در عرصه های جهانی شدند تا همگان بدانند می توان با اتکا به دانش داخلی سنگر تولید را در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه حفظ کرد.

 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس منصور یزدی زاده

مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان

سلام علیکم؛

“روزی آرزوی هر ایرانی داشتن یک کارخانه به عظمت ذوب آهن بود و امروز به نیابت از آن روزگارایرانیان به وجود ذوب آهن افتخار می کنند.”

بی‌گمان در عرصه‌‌ی جنگ اقتصادی کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارکنان و کارگران ذوب آهن اصفهان طی چندین سال گذشته در بخش‌های مختلف نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه ، پیشرفت و تلاش صادقانه فرزندان برومند این سرزمین است. ذوب آهن اصفهان امروز افتخار ایرانیان به شمار می آید و بنده به عنوان نماینده خانواده بزرگ صدر تامین وظیفه خود می دانم سالگرد احداث کارخانه ذوب آهن اصفهان را به همه همکارانم در شرکت ذوب آهن و همچنین تمامی فعالان عرصه فولاد و صنعتگران پرتلاش تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون و موفقیت در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب را مسئلت نمایم.

چندی پیش نیز بر روی خروجی رسانه های ملی، خبر تعمیرات اساسی و راه اندازی کوره بلند شماره یک “ذوب آهن اصفهان” درج شد که نشان از توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی دارد. پنج سال کوشش شبانه روزی مهندسان ایرانی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید نامگذاری گردید به ثمر نشست و منجر به اقدامی شد که پیشتر کشور های صاحب نام از ارائه خدمات و تکنولوژی به صنعت ایران خودداری می کردند. مهندسان ایرانی با درایت، هوش بالا و حمایت معنوی مدیرعامل، هیات مدیره ذوب آهن اصفهان موجب خوشحالی و دلگرمی هم میهنان عزیزمان، امیدواری مقامات کشوری و اقتدار ایران سر بلند در عرصه های جهانی گردیدند تا همگان بدانند می توان با اتکا به دانش داخلی سنگر تولید را در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه حفظ کرد.

اینجانب سرتعظیم در برابر مهندسان و کارگران آن مجموعه معظم و زحمتکش فرود می آورم و امید دارم با برنامه ریزی مناسب و بهره برداری کامل از ظرفیت این کوره و تامین مواد اولیه مورد نیاز آن با حمایت نهادهای مربوطه، شاهد افزایش تولید و صادرات فولاد کشور بیش از پیش باشیم. همچنین به عنوان سرباز صنعت ایران، صادرات اولین محموله ریل تولیدی را به کشور افغانستان که گام مهمی در توسعه صادرات این محصول پس از ثبیت کیفیت در بازار داخلی است را تبریک می گویم و به نمایندگی از مجموعه صدرتامین خطاب به فعالان این حوزه می گویم بنده و همکارانم از هیچ اقدامی در راستای شکوفایی، نوآوری و صادرات دریغ نخواهیم کرد. در پایان از خداوند یکتا برای شما عزیزان که در سنگر صنعت مشغول به خدمت هستید آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی دارم. همچنین برای شرکت بزرگ “ذوب آهن اصفهان” که به عنوان پدر صنعت فولاد ایران بشمار می آید در بازارهای داخلی و بین المللی موفقیت و پیشرفت خواستارم.

 

غلام رضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

 

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

لباسکار صنعتی کسا