۲۰ دی ۱۳۹۹ | 21:20
کد خبر : 36279

معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو خبر داد :

بهره برداری طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان امسال

معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران گفت : با بهره برداری کامل از طرح تکمیلی مجتمع صنعتی اسفراین تا پایان امسال ، ظرفیت ذوب این واحد به ۱۸۰ هزار تن در سال می رسد .

به گزارش برداشت روز، به گفته محمد نوری امیری، این طرح از سوی ایدرو و با تامین مالی از منابع مختلف با ارزش روز معادل حدود ۳۰هزار میلیارد ریال در مجتمع صنعتی اسفراین در مراحل پایانی اجرا است . وی افزود با بهره برداری کامل طرح تکمیلی در سال جهش تولید ظرفیت ذوب و تولید فولاد اسفراین با افزایش سالانه ۶۰ هزار تن به ۱۸۰ هزار تن می رسد.

معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو تصریح کرد : با اجرای این طرح علاوه بر افزایش ۶۰ هزارتنی یالانه ظرفیت ذوب به آغاز به کار ماشین آلات ریخته گری پیوسته (ccm) و حذف فرایند برش و دور ریز شمش حدود ۲۰ درصد کاهش ضایعات بعلاوه ارتقای کیفی شمش های تولیدی را شاهد خواهیم بود.

نوری امیری که در مراسم معارفه سرپرست مجتمع صنعتی اسفراین در محل این کارخانه سخن می گفت ، با بیان اینکه شعار جهش تولید بیش از هر جای دیگری در بنگاه های صنعتی نمود پیدا می کند ، اظهار داشت : رشد ارزش افزوده و بهبود کیفیت ، معیاری است که جهش تولید در واحد های صنعتی را نشان می دهد.

نوری امیری توجه به نیروی انسانی را از مهمترین عوامل دخیل در افزایش میزان بهره وری برشمرد و ابراز امیدواری کرد با هدف گذاری معین و تلاش بیش از پیش نیروی انسانی و مدیریت جدید شاهد بهبود شرایط کمی و کیفی تولید در این مجتمع باشیم.

تعامل فنی و اجرایی با شرکت های همکار موضوع مورد تاکید دیگر معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو در این مراسم بود.

علی ملک سرپرست جدید مجتمع صنعتی اسفراین هم در این مراسم افزایش ظرفیت تولید ، افزایش ارزش افزوده توسعه بازار را از برنامه خود عنوان کرد و گفت : با توجه به اقدام خزانه داری امریکا در تحریم مجتمع صنعتی اسفراین باید تلاش مضاعفی را برای غلبه بر مشکلات به کار برد.

ملک با حکم معاون وزیر صمت و رییس ایدرو بعنوان مدیرجدید این مجموعه مهم فولادی منصوب شده است.

 

منبع: ایدرونیوز

لباسکار صنعتی کسا