۲۰ دی ۱۳۹۹ | 20:52
کد خبر : 36164

به استناد مجمع عمومی فوق العاده بانک کارآفرین؛

اپلیکیشن تاپ به کمک سهامداران بانک کارآفرین آمد

امکان پرداخت مبلغ حق تقدم برای سهامداران حقیقی بانک کارآفرین از طریق اپلیکیشن تاپ فراهم شد .

به گزارش برداشت روز، به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق العاده بانک کارآفرین (شرکت سهامی عام) و اخذ مجوز افزایش سرمایه این بانک توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک کارآفرین به دنبال شیوع کرونا و به منظور حفظ سلامت سهامداران محترم امکان پرداخت حق تقدم برای سهامداران حقیقی از طریق اپلیکیشن تاپ را فراهم کرد.

به همین جهت سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.top.ir و یا از طریق اپلیکیشن کافه بازار، یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۷۱۷۱ نسبت به نصب اپلیکیشن موبایلی تاپ اقدام کنند.

پس از نصب این اپلیکیشن، سهامداران کافی است وارد بخش مالی و بازار سرمایه شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی از قبیل انتخاب بخش مالی و بازار سرمایه، انتخاب شرکت مورد نظر (وکار) و سپس وارد کردن کدملی، اعداد و حروف کد بورس و در نهایت نمایش اطلاعات سهامدار اعم از حق تقدم تخصیصی و مانده مطالبات و مبلغ قابل پرداخت اقدام کنند.

لازم به ذکر است که مالک سهام و شماره موبایل ثبت نام شده در اپلیکیشن تاپ باید دارای کدملی یکسان باشند.

سهامدار می بایست بعد از ورود به اپلیکیشن و تکمیل اطلاعات درخواستی و تائید قوانین و مقرارات، وارد دروازه پرداخت شده و نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کند./ بانک کارآفرین

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا