۱۷ دی ۱۳۹۹ | 18:47
کد خبر : 36050

در اطلاعیه ای اعلام شد

۱۸ دی ۹۹، آخرین مهلت ثبت نام برای استخدام در بانک ایران زمین

ثبت نام برای استخدام در بانک ایران زمین که از روز چهارشنبه 10 دی ماه شروع شده است در روز پنج شنبه 18 دی ماه امسال به پایان خواهد رسید.

به گزارش برداشت روز، بانک ایران زمین با هدف تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود برای امور ارزی در واحد ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از میان متقاضیان واجد شرایط پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی، نیرو استخدام می کند..

تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران، تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور، نداشتن سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان و داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم برای آقایان از جمله شرایط عمومی این استخدام اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد و برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد بانک در مورد توانایی انجام کار الزامی است.

تندرستی و توانایی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی (به تائید پزشک معتمد)، نداشتن منع استخدامی به موجب آرای مراجع قضایی ذیصلاح و داشتن حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی ۱۳ تمام و کارشناسی ارشد ۱۵ تمام از جمله دیگر شرایط تعیین شده برای ثبت نام در این استخدام است.

تمامی داوطلبان پذیرفته شده هنگام تشکیل پرونده ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی یا گواهینامه موقت معتبر هستند و در صورت عدم ارائه مدارک، استخدام آنان منتفی خواهد شد.

بر این اساس، متقاضی استخدام باید بومی و ساکن استان تهران باشد به عبارت دیگر،  محل تولد وی یکی از شهرهای استان تهران باشد یا  حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد ( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری داوطلب استخدامی) یا  حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی در یکی از شهرهای استان تهران طی کرده باشد.

استخدام در بانک ایران زمین مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک است بنابراین ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچ گونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی کند.

در عین حال، چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال به کار وی جلوگیری و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.

مسوولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، برعهده متقاضی است.

ثبت نام برای استخدام در بانک ایران زمین، صرفاً از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانیwww.izbank.ir انجام می پذیرد و داوطلبان باید ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( در صورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

متقاضیان برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارند که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانند مراحل ثبت نام را شروع کنند. در پایان ثبت نام به آنان یک کد رهگیری داده می شود، که باید کد مربوطه را یادداشت کنند و نزد خود نگه دارند.

این گزارش حاکی است، ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سایت شامل فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)، فایل اسکن شده کارت ملی، فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات، فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)، فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )، فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی و فایل رزومه خواهد بود.

حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif ذخیره شده باشد.

حداکثر سن برای این استخدام ۳۵ سال تمام در نظر گرفته شده و داشتن حداقل دو سال سابقه کار در حوزه ارزی بانک ها یا ۵ سال سابقه کار مرتبط در بازارهای مشابه،  تسلط کامل به زبان انگلیسی  دارای حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی و اقتصاد (همه گرایش ها) از جمله شرایط و ضوابط اختصاصی استخدام در بانک ایران زمین خواهد بود.

دریافت کد ملی و ایمیل معتبر،  ثبت اطلاعات شناسنامه ای، تماسی و دریافت فایل های ضمیمه، ثبت اطلاعات تحصیلی، ثبت اطلاعات دوره های آموزشی، ثبت اطلاعات زبان خارجه، ثبت اطلاعات سوابق کاری و دریافت کد رهگیری، مراحل ثبت نام برای این استخدام است./ بانک ایران زمین

لباسکار صنعتی کسا