۱۴ دی ۱۳۹۹ | 18:46
کد خبر : 35644

دیدار مدیرعامل بیمه سینا با همکاران و نمایندگان استان سمنان

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سینا و هیئت همراه در سفر یک روزه به سمنان با همکاران و نمایندگان شعبه سمنان و شاهرود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در این دیدار صمیمانه که با حضور همکاران و نمایندگان دو شعبه سمنان و شاهرود برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی این استان اظهار داشت: وجود کارخانجات بزرگ و شهرک‌های صنعتی مختلف در این استان، از جمله مزیت‌های رقابتی برای جذب بیمه‌گذاران است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نه ماهه امسال بیمه سینا و همچنین وضعیت شرکت در صنعت بیمه گفت: در حال حاضر بیمه سینا در وضعیت بسیار خوبی از لحاظ ذخایر و سرمایه‌گذاری قرار دارد و به زودی با انجام فرایند افزایش سرمایه بالغ بر ۳۰۷ درصدی، به جمع شرکت‌های بزرگ صنعت بیمه خواهد پیوست.

مدیرعامل بیمه سینا توجه به پرتفوی بهینه و اقتصادی را لازمه‌ی فعالیت شعب و نمایندگان دانست و گفت: همواره اصل تنوع‌پذیری و همبستگی منفی را به عنوان دو اصل علمی در ترکیب پرتفوی خود در نظر داشته باشید، چراکه شرکتی موفق است که ترکیب صحیحی از محصولات بیمه‌ای را در سبد خود داشته باشد.

وی نرخ بازده سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت را بیش از رشد شاخص بازار، عنوان کرد و ادامه داد: با استفاده‌ی صحیح و علمی از فرصت به وجود آمده در بازار سرمایه و همچنین تقویت سرمایه‌گذاری‌های بانکی، بازدهی مطلوبی عاید شده و نگرانی در این بخش وجود ندارد.

این گزارش می‌افزاید، در ابتدای این جلسه رؤسای شعب سمنان و شاهرود، گزارشی از عملکرد خود در سال جاری ارائه کردند و پس از آن دکتر رضا جعفری نکات لازم را برای رفع مسائل و مشکلات بیان داشتند.

لباسکار صنعتی کسا