۱۳ دی ۱۳۹۹ | 19:26
کد خبر : 35523

گروه بهمن با انجام “طرح هوای پاک” آسمان آبی را به هموطنان هدیه می کند

آلودگی هوا همواره دغدغه اصلی محیط زیست کشور بوده است و با افزایش آلاینده های زیست محیطی در کلانشهرها به خصوص در فصل های سرد، اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در صنعت خودرو کشور می تواند در بهبود این امر موثر باشد. خدمات پس از فروش محصولات گروه بهمن نیز در همین راستا قصد دارد تا با اجرای "طرح هوای پاک" در این رسالت اجتماعی سهیم باشد.

به گزارش برداشت روز، امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص جزئیات “طرح هوای پاک” گفت: این طرح ویژه محصولات بهمن موتور در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان، از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ دی ماه با هدف کاهش مخاطرات مربوط به آلاینده های هوا و ارتقاء شاخص های سلامت ارائه می گردد.
میرمنصف اظهار کرد: دارندگان محترم خودروهای مزدا۳، مزدا ۲، B30 ،B50، هاوالH2، پیکاپ کاپرا و وانت مزدا و کارا مشمول این طرح می شوند و کلیه خدمات در خصوص بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه شور)، بازدید وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن و نور چراغ ها، عیب یابی بادستگاه دیاگ، اجرت تعویض فیلترها و روانکارها به استثنای روغن گیربکس و دیفرانسیل و انجام تست گازهای آلاینده به صورت رایگان انجام می گردد.
معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد:  علاوه بر آن مشتریان محترم خودروهای مشمول طرح می توانند در بازه زمانی مذکور با مراجعه به نمایندگی های منتخب بهمن موتور در سراسر کشور، از تخفیف ۲۰ درصدی در ارائه فیلترها، روانکارها و قطعات شامل طرح و ۵۰ درصدی در اجرت سرویس های ادواری بهره مند گردند.
معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: میرمنصف با تاکید بر اهمیت مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت، اظهار کرد: برای این طرح ۸۰ نمایندگی در سطح کشور در نظر گرفته شده است که با وجود تکنسین های مجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی های مجاز، مشتریان محترم از خدمات پس از فروش اطمینان خاطر داشته باشند.
وی تصریح کرد: مشتریان محترم استان تهران و البرز می توانند به صورت غیر حضوری از طریق خدمات سیار موبایل سرویس، با شماره گیری ۴۸۰۲۷ یا نرم افزار موبایل گروه بهمن از طرح هوای پاک استفاده کنند. همچنین می توانند جهت دریافت آنلاین (بر خط) نوبت پذیرش برای مراجعه حضوری یا آگاهی از محل نمایندگی ها، به وبسایت گروه بهمن مراجعه نمایند.
در پایان میرمنصف ابراز امیدواری کرد که گروه بهمن با اجرای این طرح بتواند سهمی هر چند اندک در کاهش آلودگی هوا داشته باشد تا دیدن آسمان آبی برای هموطنان محقق شود.

لینک نصب نرم افزار موبایل گروه بهمن
لینک نوبت دهی اینترنتی
لینک مشاهده نمایندگان ارائه دهنده طرح هوای پاک

لباسکار صنعتی کسا