۱۳ دی ۱۳۹۹ | 15:22
کد خبر : 35337

بیانیه اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اداره کل روابط عمومی بانک مسکن طی بیانیه ای ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و اولین سالگرد آسمانی شدن سردار دل ها، برادامه راه شهدای حرم به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سالی سخت بر دنیا گذشت و در آستانه ایام فاطمیه، داغ جان‌سوز جنایت استکبار به رهبری آمریکا، در ترور ناجوانمردانه سرباز سرافراز و محبوب ایران اسلامی، سردار حاج قاسم سلیمانی بار دیگر تازه شد.

دستگاه ظلم جهانی نه‌ تنها منطقه را از داشتن قهرمانی جان بر کف محروم ساخت بلکه با اعمال وحشیانه‌ترین و غیرانسانی‌ترین تحریم‌ها، تیر کینه خود را مستقیماً به‌سوی قلب کودکان معصوم و تمامی آحاد ملت ایران نشانه رفت.

در این عرصه سخت، ما به‌عنوان مدافعین اقتصاد پاک، در کنار جان‌نثاران مدافع حرم و از جان گذشتگان مظلومِ مدافع سلامت، تنها به یک آرمان پایبند بودیم که آن نیز، سرافرازی و اعتلای ایران عزیز و مکتب همیشه جاویدمان بود.

ضمن تسلیت این دو مناسبت، به ارواح شهدای خدمت و همکاران عزیز، به روح مدیرعامل فقید بانک مسکن درود می‌فرستیم و بار دیگر، با ارج نهادن بر خدمت خالصانه و ایثارگونه همکاران در شبکه بانک، بر ادامه این تلاش و مجاهده تأکید می‌کنیم.

سلامت و سعادت تمامی همکاران را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

اداره کل روابط عمومی بانک مسکن

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌