۱۰ دی ۱۳۹۹ | 19:14
کد خبر : 35283

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن اولین سالگردشهادت سردار سلیمانی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را تسلیت گفت.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ متن پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به شرح زیر است:

 

« بسم رب الشهداء و الصدیقین»

 

شهادت، هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پرافتخار و همجواری با سالارشهیدان در رضوان الهی است. شهادت مظلومانه سردار بزرگ ایران اسلامی و چهره درخشان جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش دل هر آزاده ای را به درد آورد و غم فراقشان آتش به جان همه زد.

بی تردید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مایه عزت و افتخار نه فقط برای ایرانیان بلکه برای تمام مسلمانان جهان بوده و خواهد بود و خاطره و آرمان های مقدس این شهید عزیز که نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی است، نزد ملّت قهرمان جاودان خواهد ماند.

اینجانب فرارسیدن اولین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت سردار سرافراز سپاه اسلام شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری « مدظله العالی»، خانواده معظم شهداء، ایثارگران گرانقدر و کلیه همکاران گرامی تسلیت می گویم و علودرجات این شهید عالی مقام و همراهانش را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

 

روح اله خدارحمی

 

لباسکار صنعتی کسا