۰۸ دی ۱۳۹۹ | 19:13
کد خبر : 34881

آگهی مزایده لودر توسط صندوق بیمه

صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی درنظر دارد یک دستگاه لودر را در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ((ستاد)) واگذار کند.

به گزارش برداشت روز، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی یک دستگاه لودر را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ((ستاد)) و با شماره مزایده ۱۰۹۹۰۰۱۰۲۷۰۰۰۰۰۲ به صورت الکترونیکی به فروش می­رساند.

علاقمندان به شرکت در مزایده می توانند جهت ثبت نام و دریافت امضای الکترونیکی(توکن) از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۸/١٠/۹۹ الی ساعت ١٢ روز دوشنبه مورخ ۲۲/١٠/۹۹ با شماره تلفن دفتر ثبت نام سامانه ستاد (۴۱۹۳۴ -۰۲۱ داخلی ۵) تماس حاصل و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

زمان بازگشایی کلیه پیشنهاد ها ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۱۰/۹۹ و زمان اعلام برنده ساعت ۱۰ مورخ ۲۳/۱۰/۹۹ است.

گفتنی است، برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکت، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه مذکور انجام می شود.

ضمناً امکان بازدید از دستگاه فراهم است و درخواست کنندگان پیش از بازدید از دستگاه، می توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن های ۲۳۵۹۱۱۴۵ -۰۲۱(صندوق بیمه) و یا ۰۹۱۴۹۱۰۸۵۰۹(آقای دکتر مسعودی) تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی

لباسکار صنعتی کسا