۰۸ دی ۱۳۹۹ | 19:04
کد خبر : 34859

پیام تبریک علیرضا صدیقی زاده به مناسبت هشتم دی‌ماه، روز صنعت پتروشیمی

علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل در پیامی، ۸ دی‌ماه روز صنعت پتروشیمی را به فعالان این صنعت و خانواده پتروشیمی کارون تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، متن پیام صدیقی زاده به شرح زیر است:

«سال ۱۳۴۳ بود که بذر نهال پتروشیمی در ایران کاشته شد، بذری که برای دهه‌ها به دلیل ناتوانی از سوی حکومت پیشین و پس‌ازآن مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی نتوانست از خاک زرین ایران اسلامی سر برآورد. با پایان جنگ تحمیلی و بادانش، توانایی، همت و پشتکار جوانان متخصص و فعال کشورمان این بذر فرصت جوانه‌زدن و رشد یافت.

امروز پس از نزدیک به شش دهه از آن روزهای آغازین و پس از سه دهه تلاش خستگی‌ناپذیر شاهد این هستیم که نهال کوچک پتروشیمی در سال ۷۶ تبدیل به درختی تنومند شده و شاخ غول تحریم هم دیگر نمی‌تواند آن را از پای درآورد.

به‌عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون و نماینده تک تک کارکنان این شرکت خوشحالم که خود را عضوی کوچک از خانواده بزرگ پتروشیمی ایران بدانم و اعلام کنم که هر قدمی که در این شرکت برداشته می‌شود تنها در راستای اعتلای میهن عزیزمان ایران است.

هشت دی روز صنعت پتروشیمی را به تک‌تک فعالان این صنعت و خانواده کارون تبریک می‌گویم. سال ۱۳۹۹ سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید نام‌گذاری شده برای کارون «سال تنوع سبد محصول و تکمیل زنجیره ارزش پلی یورتان» بود. امید است بتوانیم در سال آینده به چشم‌انداز ۱۴۰۰ این شرکت که شناخته شدن به‌عنوان «مهم‌ترین تولیدکننده ایزوسیانات و زنجیره ارزش پلی یورتان‌ها در ایران، منطقه خاورمیانه و غرب آسیا» است دست پیدا کنیم.

مشکلات ناشی از تحریم زیاد است اما

ما به راهِ خویش می‌رویم

بی که اعتنا کنیم برین و یا بر آن

می‌شکافیم آسمانِ سبزِ صبح را

رو به رنگ‌های بی‌کران»

علیرضا صدیقی زاده

مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون

لباسکار صنعتی کسا