۰۸ دی ۱۳۹۹ | 18:53
کد خبر : 34826

تقدیر تشکر مردم روستای دامغه از فولاد اکسین بابت کمک بهداشتی در زمان شیوع ویروس کرونا

در پیامی از سوی خانه بهداشت دامغه و اهالی روستای دامغه بزرگ و کوچک، خیط، حدود و خرشه از عملکرد فولاد اکسین خوزستان در تامین نیازهای خانه بهداشت درمان که محیطی ترین واحد روستائی ارائه خدمت در نظام شبکه های بهداشتی درمانی کشور است و همچنین توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی در میان مردم این مناطق که در جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، در پیامی از سوی خانه بهداشت دامغه و اهالی روستای دامغه بزرگ و کوچک، خیط، حدود و خرشه از عملکرد فولاد اکسین خوزستان در تامین نیازهای خانه بهداشت درمان که محیطی ترین واحد روستائی ارائه خدمت در نظام شبکه های بهداشتی درمانی کشور است و همچنین توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی در میان مردم این مناطق که در جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بدین وسیله از تمامی زحمات و مساعدت های مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و همکاران محترم به جهت تامین و توزیع بسته های بهداشتی حفاظتی و پیشگیری از بیماری ویروس کرونا همکاری کردند، از عملکرد این شرکت در حوزه بهداشت سپاس و قدردانی می نماییم.

این شرکت در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی به صورت روزانه برخی نیازهای کادر خانه بهداشت درمان این مناطق نظیر ماسک و مایع ضدعفونی دستان و سطوح را تامین می نماید و همچنین دیگر لوازم ایمنی مانند لباس و عینک جهت کادر خانه بهداشت درمان را تهیه و در اختیار قرار داده است.

نمایندگان شرکت فولاد اکسین خوزستان همواره در جهت رفع نیاز مناطق اطراف شرکت بررسی های لازم را انجام می‌دهند تا در صورت نیاز اقدام گردد.

لباسکار صنعتی کسا