۰۷ دی ۱۳۹۹ | 18:24
کد خبر : 34704

اهدای نمادین گواهینامه‌های بیمه خانه‌های روستایی سیستان و بلوچستان

طی مراسمی در فرمانداری شهرستان زاهدان با حضور مسئولان استان سیستان و بلوچستان از اقدام ارزنده بانک مهر ایران برای بیمه منازل روستایی تقدیر شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم که برای اهدای نمادین گواهینامه‌های بیمه خانه‌های روستایی و تقدیر از اقدام شایسته و خداپسندانه بانک مهر ایران برگزار شد، مسئولان مختلف استانی از جمله عبدالرحمن شهنوازی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری زاهدان، آرش جمال‌زهی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، تعدادی از فرمانداران، بخشداران و دهیاران و همچنین مسعود مسعودی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

 

مسعودی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های مسئولیت اجتماعی بانک مهر ایران اظهار کرد: این بانک به‌عنوان اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور، اقدامات ارزنده‌ای را برای حمایت از هموطنان عزیزمان در مناطق محروم انجام داده که بیمه بازسازی و تجهیز حدود ۳۰۵هزار خانه روستایی در استان سیستان و بلوچستان یکی از این اقدامات است.

 

وی ادامه داد: بانک در این طرح روستاهای استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام را تحت پوشش بیمه حوادث و بلایای طبیعی قرار داده است.

 

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان افزود: از دیگر اقدامات شایسته بانک می‌توان به صرف مبالغ جمع‌آوری شده از محل وجه التزام در چارچوب مسئولیت اجتماعی برای نخستین بار درکشور و همچنین ساخت مدرسه ۴ کلاسه در یکی از محروم‌ترین مناطق کشور، یعنی در استان سیستان و بلوچستان روستای کهنانی‌کش بخش دشتیاری چابهار اشاره کرد.

 

در ادامه مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ضمن تشکر از این طرح ارزنده بانک عنوان کرد: طی بلایای طبیعی سال‌های اخیر در استان از جمله سیل سال گذشته، خسارت عمده‌ای به مردم و استان وارد شده که بانک مهر ایران با این اقدام ارزنده می‌تواند در تسریع و تسهیل جبران خسارت‌های ناشی از وقوع حوادث طبیعی نقش به‌سزایی ایفا کند.

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه و شایسته بانک مهر ایران بیان کرد: از آنجایی که بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله هر سال در استان اتفاق افتاده و روستاییان همواره دچار خسارت و مشکلات مالی می‌شوند، این اقدام خداپسندانه بسیار ضروری بوده است.

 

جمال‌زهی افزود: از همه هم‌استانی‌های عزیز در حوزه شوراها، دهیاری‌ها و بخشداری‌های سیستان و بلوچستان درخواست می‌کنیم در فرآیند اجرا و تکمیل این طرح ارزشمند مشارکت لازم را با دستگاه‌های دست‌اندرکار و بانک مهر ایران داشته باشند.

 

 

لباسکار صنعتی کسا