۰۳ دی ۱۳۹۹ | 18:43
کد خبر : 34311

کسب رتبه نخست توسط بانک توسعه تعاون در دو رشته جشنواره انتشارات روابط عمومی

بانک توسعه تعاون در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش تبلیغات و گرافیک دو جایزه نخست این جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این جشنواره ملی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و باهدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی برگزار شد، بانک توسعه تعاون محصولات و فعالیت‌های مختلف خود در حوزه روابط عمومی را در معرض قضاوت داوران گذاشت.

بر اساس این گزارش هیئت‌داوران جشنواره با ارزیابی و بررسی دستاوردها و عملکرد عرضه‌شده توسط روابط عمومی دستگاه‌های مختلف کشور در بخش رقابتی جشنواره، درنهایت دستاوردهای اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون را در بخش‌های رپرتاژ آگهی و موشن گرافیک حائز رتبه نخست تشخیص دادند.

همچنین تندیس و لوح سپاس رتبه دوم این جشنواره در بخش‌های انیمیشن، کتاب، گزارش و رتبه سوم در بخش‌های کلیپ، بروشور و سرمقاله به روابط عمومی بانک توسعه تعاون اهدا شد.

علاوه بر این در رشته‌های اینفوگرافی، عکس و انتشارات کرونایی در سطح ملی از این اداره کل تقدیر شد.

گفتنی است این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه ملی و استانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و روز چهارشنبه ۳ دی‌ماه سال جاری با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد

لباسکار صنعتی کسا