۰۲ دی ۱۳۹۹ | 18:57
کد خبر : 34190

سود هر سهم “بخاور” ۱۰ برابر شد

بیمه زندگی‌خاورمیانه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۹۹۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۹۱۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش برداشت روز به نقل از رادیو سهام، شرکت ‌بیمه‌ زندگی خاورمیانه با سرمایه یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

 

شرکت‌‌‌‌ بیمه‌زندگی‌خاورمیانه در دوره یاد شده، مبلغ یک‌هزار و ۱۸۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۹۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۹۱۰ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۹۲۱ درصد نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک‌هزار و ۱۰۸ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال اعلام کرده است. یادآوری می‌شود “بخاور” در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹۸ ریال و سود خالص را ۱۱۷ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال قید کرده است.

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا