۰۲ دی ۱۳۹۹ | 18:27
کد خبر : 34099

ثبت رکورد تولید ماهانه در صبا فولاد خلیج فارس

مهندس سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس طی پیامی موفقیت "رکورد تولید ماهانه " و " بالاترین زمان بهره برداری پیوسته " را به پرسنل این شرکت و مدیران و سهامداران صندوق بازنشستگی کشوری تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز، در عصر روز یکشنبه ۳۰ آذر و با پایان آخرین شیفت کاری ماه آذر در کارخانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس، رکورد جدیدی در تولید ماهانه در این شرکت به ثبت رسید .

مهندس سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به همین منظور پیامی را خطاب به پرسنل این شرکت صادر نمود که در ادامه مشروح این پیام آمده است .

بسمه تعالی

همزمان با ایام فرخنده و پر برکت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و با همت کلیه پرسنل و همکاران عزیز در شرکت صبا فولاد خلیج فارس با افتخار اعلام می دارم که

“رکورد تولید ماهانه ” و ” بالاترین زمان بهره برداری پیوسته ” در شرکت به ثبت رسید .

این دستاورد مهم را به همکاران ارجمندم در شرکت صبا فولاد خلیج فارس و نیز سهامداران گرامی این مجموعه که همانا قشر معزز بازنشستگان کشوری هستند تبریک عرض می‌کنم.

این رخداد بی شک با تلاش شبانه روزی ، غیرت و از خودگذشتگی یکایک همکاران بزرگوارم در سال جهش تولید و آن هم در شرایطی که دشمنان قسم خورده این سرزمین از هرگونه فشار ناجوانمردانه اقتصادی و تحریم و کارشکنی فروگذار نکرده اند ، به ثبت رسید.

ضمن تقدیر مجدد از زحمات شما عزیزان ، از درگاه ایزد منان تندرستی و سربلندیتان را در همه شئون کاری و زندگی مسالت دارم.

سعید بزرگی، مدیرعامل

لباسکار صنعتی کسا