۲۶ آذر ۱۳۹۹ | 19:15
کد خبر : 33473

بازدید میدانی مدیریت امور شعب استان های بانک ایران زمین از شعب استان یزد

محمد حسینی کنارویی مدیرامور شعب استان های بانک ایران زمین با سفر به استان یزد ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از شعب این استان بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار و رهنمودها و توصیه های لازم را به آنان ارائه نمود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی: حسینی کنارویی مدیرشعب استان های بانک ایران زمین طی یک سفر چند روزه به استان یزد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از شعب این استان بازدید نموده و ضمن ارائه نقطه نظرات، از عملکرد همکاران بابت تحقق بیش از اهداف تعیین شده تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

حسینی کنارویی سپس با حضور در ساختمان مرکزی این مدیریت جلسه ای در راستای بررسی عملکرد شعب استان با مدیران ستادی برگزار کردند.

 

در ابتدای جلسه پورحسنی مدیر استان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدیرامور شعب استان ها به بررسی عملکرد ۸ماهه منابع شعب و مقایسه با آمار سال گذشته پرداخته و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران بابت فعالیت صورت گرفته،ادامه روند با حداکثر تلاش را خواستار شدند.

 

سپس در بحث تجهیز و جذب منابع، باقرزاده ( کارشناس مالی) به تبیین آمار منابع به تفکیک ارزان قیمت و گران قیمت نسبت به اهداف و میزان رشدی که استان داشته، پرداخت. مقایسه مانده جذب منابع بانک ایران زمین با سیستم بانکی استان در آبان ماه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که میزان جذب منابع این مدیریت از ابتدای سال رو به رشد بوده است.

 

جعفری (کارشناس بازاریابی) خلاصه ای از عملکرد واحد بازاریابی را به شرح ذیل بیان نمود: بازاریابی در دو بخش مشتریان حقیقی و حقوقی صورت می گیرد که با دسته بندی ، استعلام ، شناخت مالی کافی و با پیگیری مداوم انجام می پذیرد.در زمینه فعالیت جذب درگاه های پرداخت اینترنتی ( IPG ) این مدیریت در سال جاری موفق به کسب رتبه اول کشوری شده و این مهم بگونه ای رقم خورده است که طی بررسی سایت های فروش، تقسیم بندی آن بین شعب و پیگیری مداوم، موجب فعال شدن ۲۵ درگاه پرداخت اینترنتی شده است . البته پرستاری از درگاه های موجود و بعد از آن افزایش تعداد آن ها در اولویت کار قرار داشته است.

 

سپس بورقی به بیان آمار پرسنل شعب و کسر کادر موجود با توجه به چارت سازمانی مصوب پرداخته و عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از امور از شکل سنتی به سمت دیجیتالی شدن حرکت کرده و از شعبه محوری به سمت مشتری محور در حال تبدیل است ، می بایست شعب از یک مکان بازاریابی جغرافیایی و محلی به ویترین فروش خدمات بانکی تبدیل شوند که در این راستا استفاده هر چه بیشتر و بهتر از بانکداری دیجیتال متصور است.

 

شبانیان کارشناس اعتبارات آمارهای مربوط به تسهیلات پرداختی، مطالبات، ضمانت نامه و اعتبار اسنادی را براساس نموادر شرح دادند.

شمس زاده کارشناس انفورماتیک به تجزیه و تحلیل آمار بخش های بانکداری مدرن و درصد تحقق اهداف آن توسط شعب استان پرداخته و علت کند شدن روند تحقق هدف در این مقوله را شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها در استان برشمرد.

 

در ادامه بحث حبوباتی معاون استان اظهارات کارشناسان استان را به این صورت که حضور فعال بیش از ۶۰۰۰ شرکت در استان می تواند بستر مناسبی برای بازاریابی شعب فراهم سازد، تکمیل نمودند.

 

سپس حسینی کناروئی ضمن پاسخ به سوالات و نکات مطرح شده بر این موضوع تاکید داشتند که هدف سال ۱۴۰۰ برای شعب موضوع درآمد محوری است همچنین وظیفه ما به تحرک وا داشتن شعب در تمامی شاخص ها و تمرکز بر مبحث کیفیت سنجی بوده نه کمیت سنجی، لذا برنامه ریزی باید با هوشمندی بالاتر و پایین آوردن هزینه های عملیاتی برای سال آینده صورت گیرد، همچین تمرکز برنامه های بازاریابی ستاد در سال ۱۴۰۰ در جذب منابع ارزان قیمت، شناسایی و تخصیص پاداش به شعب، در کنار آن افزایش درآمدهای کارمزدی ( صدور ضمانت نامه) را متذکر شدند.

لباسکار صنعتی کسا