۲۶ آذر ۱۳۹۹ | 18:15
کد خبر : 33340

عملکرد شش ماهه ۹۹ هلدینگ صبا تأمین از زبان مدیرعامل؛

رشد ۱۳۴ درصدی درآمدهای عملیاتی

شیرازی مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین از رشد ۱۳۴ درصدی درآمدهای عملیاتی شرکت در۶ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از #شستا_رسانه:محمدعلی شیرازی مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین در گفت و گو با شستا رسانه درخصوص دستاوردهای این شرکت در سال ۹۹، گفت: اخذ موافقت اصولی تأسیس شرکت سبدگردان اندیشه صبا و انجام اقدامات جهت تأسیس آن، از جمله اقدامات مهم این هلدینگ بوده است.

وی با بیان اینکه اخذ کرسی هیئت مدیره برای اولین بار در تاریخ شرکت به طور همزمان در شرکت بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران، کانون کارگزاری بورس و اوراق بهادار و کانون نهادهای سرمایهگذاری بدست آمده است، گفت:

این شرکت علاوه بر این موارد توانسته است سود خالص را با ۱۵۰ درصد رشد از ۱۷،۰۰۹ به ۴۲،۴۸۳ میلیارد ریال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد.

مدیرعامل صبا تأمین در ادامه افزود: تحصیل مدیریت صندوق بازارگردانی اختصاصی صباگستر نفت و گسترش فعالیت بازارگردانی این صندوق از ۱۴ به ۷۴ نماد و تبدیل آن به بزرگترین صندوق بازارگردانی از اقدامات انجام شده است.

در پایان شیرازی گفت: رشد ۲۳ درصدی خالص ارزش داراییهای شرکت از ۴۲۰،۰۰۰ به ۵۱۸،۰۰۰ میلیارد ریال علیرغم تقسیم سود ۶۹،۹۰۰ میلیارد ریالی طی دوره و بازده ۴/۴۳ درصدی پرتفوی بورسی شرکت در مقایسه با بازده ۳/۳۶ درصدی شاخص کل طی دوره صورت گرفته است.

لباسکار صنعتی کسا