۲۶ آذر ۱۳۹۹ | 18:12
کد خبر : 33334

با حکم معاون وزیر صمت:

معاون مالی و اقتصادی ایدرو منصوب شد

با حکم محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حسن شیخ نیا به عنوان معاون مالی و اقتصادی جدید این سازمان منصوب شد.

به گزارش برداشت روز، صالحی‌نیا در این حکم مواردی چون بهینه سازی ساختار مالی سازمان و توابع، تدوین برنامه تامین منابع مالی، جذب مشارکت خارجی و داخلی، ساماندهی و ارزیابی مالی شرکت ها، وصول مطالبات و نظارت کلی مالی بر شرکت های وابسته و تعامل با بخشهای برون سازمانی را مورد تاکید قرار داده است.

حسن شیخ نیا که مقطع دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت را در کارنامه خود دارد دارای سوابق اجرایی متعدد در حوزه صنعت و معدن است.

معاون توسعه منابع انسانی وزارت صنایع و معادن، عضو هیات عامل ایدرو، معاون سازمان مدیریت صنعتی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، معاون سازمان حفاظت محیط زیست و ریاست و عضویت هیات مدیره در شرکت‌های مختلف از جمله ایران خودرو فارس، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت صنعتی معدنی گل گهر و چادر ملو از جمله سوابق معاون جدید مالی و اقتصادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است. پیش از این مهدی محمد رضایی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی ایدرو بود.

ایدرونیوز

لباسکار صنعتی کسا