۲۵ آذر ۱۳۹۹ | 18:31
کد خبر : 33271

با فروش 5 رقبه ملک در حال انعقاد قرارداد؛

بانک ایران زمین شفاف سازی کرد

بانک ایران زمین درباره برگزاری مزایده املاک مازاد این بانک خصوصی، شفاف سازی کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، بانک ایران زمین که با نماد وزمین و با سرمایه چهار هزار میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است، در اطلاعیه ای با عنوان “عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده” درباره نتیجه این مزایده، اطلاع رسانی کرد.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، از ۱۲ رقبه املاک درج شده، ردیف های دو، سه، پنج، هفت، هشت و ده در فهرست املاک، به دلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است همچنین با پیشنهاد احدی از خریداران در ردیف یک، به دلیل عدم واریز مبلغ ۵ درصد قیمت پایه مزایده به عنوان سپرده حسن انجام تعهدات، موافقت نشده است.

بر این اساس، در نهایت کمیته معاملات با پیشنهاد خریداران ملک های ردیف چهار فهرست املاک به قیمت ۵،۵۲۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، ردیف شش با قیمت ۵۱،۴۸۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، ردیف ۹ با قیمت ۱۲،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، ردیف ۱۱ با قیمت ۳۹،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و ردیف ۱۲ با ۷۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال همگی به صورت نقدی موافقت صورت گرفته و در حال انعقاد قرارداد است که پس از نهایی شدن نتایج آن از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس مزایده یادشده، بانک ایران‌ زمین قصد داشت املاک مازاد بر نیاز خود را با وضع موجود و با شرایط نقد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی اعلام شده بود که می‌بایست به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ و شماره شبا IR500690019801300122559002 به‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریز شود.

بر اساس اعلام “وزمین”، املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند و متقاضیان می بایست با بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش همه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها یا تکمیل تمامی امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام کلیه استعلام‌های لازم، به ارائه پیشنهاد اقدام می کردند و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت.

مزایده املاک مازاد بانک ایران زمین، ۷ آبان ماه سال جاری برگزار شده بود.

 

لباسکار صنعتی کسا