۲۳ آذر ۱۳۹۹ | 18:46
کد خبر : 32858

عضو هیات مدیره بیمه سامان:

ظرفیت تجربه‌های جدید را برای صنعت بیمه فراهم کنیم

عضو هیات مدیره بیمه سامان گفت: کسب و کار صنعت بیمه مبتنی بر ریسک است و با توجه به قوانین پیچیده‌ای که وجود دارد نیازمند آن هستیم که ظرفیت تجربه را بالا ببریم.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اخبارپول، حمیدرضا نورعلیزاده در پنل تخصصی آینده بیمه‌گری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه که در حاشیه بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه بصورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: صنعت بیمه چون به نوعی ترس را خرید و فروش می‌کند، یک صنعت محافظه‌کار است و همین عامل سبب می‌شود که نتواند تجربیاتی جدیدی را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه نوع کسب‌وکار درشیوه زندگی انسانها نمود به سزایی دارد، تصریح کرد: محافظه‌کاری در صنعت بیمکه یک امر بدیهی است و گاهی قوانین پیچیده حاکم بر این صنعت هم برون رفت‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

نورعلیزاده در ادامه به عنوان یک پیشنهاد اظهار کرد: باید فضایی را ایجاد کنیم که افراد بتوانند تجربیات جدیدی را کسب کنند. بالا بردن ظرفیت تجربه می‌تواند فضای ذهنی ما را عوض کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات کوچک حتی به دور از حوزه IT ظرفیت کسب تجربه در محیط های جدید را فراهم کنیم.

عضو هیات مدیره بیمه سامان تصریح کرد: مسیری که راه تحول دیجیتال را برای صنعت بیمه فراهم می‌کند همین تجربه‌های جدید در حیطه‌های مربوط به بیمه است.

لباسکار صنعتی کسا