۲۳ آذر ۱۳۹۹ | 18:37
کد خبر : 32837

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

مجلس نسبت به اختصاص منابع مورد نیاز بیمه سلامت بی تفاوت نیست

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، نسبت به توجه ویژه دولت و مجلس در بحث کاهش مشکلات بیمه سلامت با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از آی هینا؛ سید محمد پاکمهر گفت: تامین دارو، دریافت خدمات بهداشتی درمانی و توجه به بحث پیشگیری در حال حاضر هزینه بسیاری را در سبد خانوار به وجود آورده است، لذا نمی‌توان بیمه های درمانی را در تامین نیازهای مردم در حوزه سلامت نادیده گرفت.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه دولت باید در بحث سلامت مردم و تامین نیازها در حوزه بهداشت و درمان برای تمام آحاد جامعه به ویژه دهک‌های پایین توجه ویژه کند افزود: اگر هزینه‌های درمان افزایش پیدا کند و به پوشش بیمه ای توجهی نشود؛ تبعات غیر قابل جبرانی برای جامعه به وجود می آید.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت به عنوان ناجی و حامی اقشار محروم جامعه است تصریح کرد: دولت و مجلس نمی‌توانند نسبت به مشکلات بیمه سلامت بی توجهی کنند، چرا که حوزه سلامت اولویت اول کشور بوده و طبق سیاست های تصمیم گیران به معقوله امنیت و سلامت باید در همه مقاطع توجه ویژه داشت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک باید بیش از گذشته نسبت به اعتبارات و کمک‌های مالی دولت به بیمه سلامت توجه داشت و مجلس از این مساله در بودجه سال آینده حمایت می کند.

لباسکار صنعتی کسا