۲۱ آذر ۱۳۹۹ | 17:57
کد خبر : 32617

در جریان سفر به استان اصفهان انجام شد؛

افتتاح ۲ طرح توسعه ای تولید لوازم خانگی در گروه صنعتی انتخاب با حضور وزیر صمت در شهرک صنعتی مورچه خورت

در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه صنعتی انتخاب دو طرح افزایش ظرفیت تولید ماشین لباسشویی و تلویزیون در این گروه صنعتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش برداشت روز، طرح افزایش ظرفیت تولید ماشین لباسشویی تا بیش از یک میلیون دستگاه در سال ظرفیت دارد.

بالا رفتن کیفیت و استحکام بدنه لباسشویی، کاهش چشمگیر درصد خطای انسانی در روند تولید قطعات و بهبود زنجیره ارزش از دستاوردهای طرح است.

ظرفیت قبلی ماشین لباسشویی ۸۰ محصول در ساعت بود که به یکصد محصول در ساعت توسعه یافته است.

همچنین مجموع ظرفیت سالانه تولید ماشین لباسشویی به یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۰۰ دستگاه رسیده است.

میزان سرمایه گذاری برای افتتاح این طرح، ۳۲۲ میلیارد ریال می‌باشد.

همچنین طرح تعمیق ساخت داخل و افزایش ظرفیت تولید تلویزیون در گروه صنعتی انتخاب در شهرک صنعتی مورچه خورت نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

ظرفیت قبلی تولید تلویزیون در این گروه صنعتی ۵۳۰ هزار دستگاه بوده است که با افزایش ۴۷۰ هزار دستگاهی، مجموع ظرفیت سالانه آن به یک میلیون دستگاه در سال رسیده است.

میزان سرمایه‌گذاری برای راه اندازی این طرح یکهزار میلیارد ریال است که ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو صرفه جویی ارزی به دنبال دارد.

این طرح زمینه اشتغال ۲۸۱ نفر را فراهم آورده است.

گفتنی است طرح ارائه خدمات هوشمند و همچنین طرح فروش اعتباری گروه صنعتی انتخاب نیز امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلید خورد.

علیرضا رزم حسینی در ادامه همچنین از بخش‌های مختلف گروه صنعتی انتخاب و طرح های توسعه جدید بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهمترین مسائل و ظرفیت های این گروه صنعتی قرار گرفت.

شاتا نیوز

لباسکار صنعتی کسا