۱۹ آذر ۱۳۹۹ | 19:01
کد خبر : 32604

در راستای اجرای برنامه های تدوین شده؛

تعیین تکلیف ۱۷۴طرح راکد و نیمه تمام توسط بانک کشاورزی

بانک کشاورزی ۱۷۴ طرح راکد و نیمه تمامی که در سال جاری روند اجرایی آن ها به دلیل افزایش قیمت ها با مشکلات مربوط به واردات ماشین آلات کشاورزی و ... دچار وقفه یا رکود شده اند را تعیین تکلیف کرد.

به گزارش برداشت روز، در اجرای برنامه های تدوین شده و تا پایان آبان ماه سال جاری از مجموع۲۹۷طرح راکد و نیمه تمام شناسایی شده به مبلغ ۱۲۳۰۶ میلیارد ریال، تعداد ۱۷۴ طرح به مبلغ ۵۲۴۹.۹ میلیارد ریال تعیین تکلیف شده بانک کشاورزی و منابع درگیر آنها که اغلب مربوط به اعتبار اشتغال پایدار روستایی و صندوق توسعه ملی است، با اجرایی شدن تصمیمات متخذه به چرخه تسهیلات بازگردانده شده است.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود تا پایان سال جاری با همت و تلاش بخش نظارت بر طرح ها، مابقی طرح های راکد و نیمه تمام نیز تعیین تکلیف شوند.

این گزارش می افزاید، طرح های مذکور با استفاده از روش های مختلفی از قبیل تخصیص تسهیلات تکمیلی، تسویه تسهیلات، تقسیط عقد مشارکت مدنی، تمدید مدت مشارکت مدنی، تمدید و تخصیص تسهیلات تکمیلی، رفع مشکلات پرداخت قسط و تعهد متقاضی مبنی بر اتمام عملیات تعهدی و صدور اجرائیه تعیین تکلیف شده اند./  بانک کشاورزی

لباسکار صنعتی کسا