۰۸ آذر ۱۳۹۹ | 18:43
کد خبر : 31258

پیام تسلیت مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بمناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

حسن خلج طهرانی با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، حسن خلج طهرانی با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

در غروب جمعه و هفتمین روز از آذرماه ۹۹،شاهد صحنه ای دیگر از  تروریست های جنایتکار وابسته به استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی  بودیم که بار دیگر دستان ناپاکشان   به خون یکی دیگر از دانشمندان و جهادگران عرصه علم این مهین عزیز ،آلوده و سبب شد مجاهدی دیگر  از  فرزندان مومن،انقلابی،،خدوم و نخبه  ایران اسلامی را در این برهه حساس زمانی از دست بدهیم.

دشمنان خبیث و ناجوانمرد این مرزو بوم باید بدانند که انتقام سختی در انتظار آنان خواهد بود و با پَرکشیدن این دانشمند فرهیخته به نزد دوستان و رفقای خود  چون حاج قاسم سلیمانی، عَلَم عِلم بر زمین نخواهد ماند و جوانان این دیار بیش از گذشته در راستای تحقق اهداف نوین نظام اسلامی،چون هسته ای و موشکی گام برخواهند داشت.

اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت  رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح «شهید  دکتر محسن فخری زاده» را به خانواده محترم آن شهید عزیز و ملت شهید پرور ایران، تسلیت عرض نموده و برای این  شهید والا مقام علو درجات و برای سایر  بازماندگان  صبر جمیل  و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

حسن خلج طهرانی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

لباسکار صنعتی کسا