۰۸ آذر ۱۳۹۹ | 18:36
کد خبر : 31237

استقرار مدل تعالی منابع انسانی(۳۴۰۰۰) تجربه ای ارزشمند در فولاد سنگان

محمدی رفیع (معاون توسعه سرمایه های انسانی فولاد سنگان) با اعلام این خبر افزود: بر اساس این مدل تعالی، وضعیت موجود مدیریت منابع انسانی در شرکت بررسی و امکان بهبود و توسعه آن فراهم و فرهنگ تعالی و کمال در سازمان ایجاد میگردد.

به گزارش برداشت روز، وی با اشاره به استقرار تدریجی این مدل گفت : ازآن جایی که نمی توان همه فرآیند های منابع انسانی را در زمان کوتاه مستقر نمود، این مدل به صورت تدریجی و مرحله ای طراحی شده و در هر مرحله تکاملی یک تغییر منحصربه فرد را در فرهنگ سازمانی ایجاد تا زمینه مناسب باهدف جذب، حفظ و توسعه منابع انسانی فراهم شود. لازم به ذکر است، این مدل برگرفته از استانداردهای مرجع مدیریت منابع انسانی همچون مدل سرمایه گذاری انسانی (IIP) ، مدل بلوغ قابلیت های انسانی (PCMM) و ایزو ۱۰۰۱۸ بوده و از اعتبار علمی بالایی برخوردار است.

محمدی رفیع گفت: مدل تعالی منابع انسانی(۳۴۰۰۰)، ۱۴ فرایند منابع انسانی را شامل ۲۰۰۰۰ امتیازو همچنین ۱۲ متغیر در حوزه نگرش های منابع انسانی بوده که با  ۱۴۰۰۰ امتیاز و در مجموع ۳۴۰۰۰ امتیاز داشته  و در ۵ سطح بلوغ (تعالی عملیاتی) وضعیت سازمان را ارزیابی و به طور مستمر تعالی می بخشد.

دنیای معدن

لباسکار صنعتی کسا