۰۴ آذر ۱۳۹۹ | 18:46
کد خبر : 30864

پیام تبریک مهندس اسماعیل زاده به مناسبت هفته بسیج

بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته در ملت‌های مسلمان، رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره)، عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان؛ بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته  در ملت‌های مسلمان، رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره)، عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بی تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور ، نشاط و حیات می بخشد.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره)  بنیان گذار بسیج و بیعتی  با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای والامقام هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم.

                                    ناصر اسماعیل زاده

  معاون فنی و بهره برداری و جانشین مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان

لباسکار صنعتی کسا