۲۵ آبان ۱۳۹۹ | 19:05
کد خبر : 29597

رئیس کل بیمه مرکزی:

روابط عمومی باید نقش مشاوره مدیر ارشد سازمان را ایفا کند

مسیر ارتباطات جهانی پس از کرونا دستخوش تغییرات اساسی می شود که حرکت در این مسیرهای جدید برگشت پذیر نخواهد بود.

به گزارش برداشت روز، غلامرضا سلیمانی  رئیس شورای عالی بیمه که در شانزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی ویژه بررسی تاثیر کرونا در ساختار و عملکرد روابط عمومی، سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: اهمیت همه گیری این ویروس در جهانی بودن آن است و هرچند در آینده نزدیک از دنیا رخت بر می بندد اما تجارب، درس ها و هشدارهایش برای تمامی جوامع به یادگار می ماند.

رئیس شورای عالی بیمه ضمن تشریح شرایط حاکم بر رسانه های کشور تصریح کرد: دو اصل سرعت و صحت در امر روابط عمومی ها و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر این دو مساله مهم رعایت نشود کانال‌های غیررسمی خبری و اطلاع رسانی می توانند به جو التهاب در جامعه دامن می‌زنند.

وی بر لزوم توسعه روابط عمومی هوشمند و همچنین جدیت در ارائه تحلیل‌های موشکافانه، راهگشا و حرفه ای توسط روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی باید نقش جهت دهی، ارائه راه حل و مشاوره مدیر ارشد سازمان را ایفا کند که ایفای این مسئولیت در بخش ارتباطات الکترونیکی حساس تر و سنگین تر خواهد بود.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: عرضه خدمات و کالا بر عهده سازمان هاست و روابط عمومی انعطاف پذیر و اثربخش باید در بخش ایجاد تقاضا و نیاز سنجی، فعالیت گسترده‌ای داشته باشد./ بیمه مرکزی