۲۱ آبان ۱۳۹۹ | 19:18
کد خبر : 29325

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی:

لزوم بهبود کیفیت خدمات در بیمارستان بانک ملی

بر لزوم اجرای بهینه خدمات در راستای پیشبرد اهداف و بالابردن کیفیت خدمات تاکید شد.

به گزارش برداشت روز، مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری به صورت ویدئو کنفرانس با پزشکان و کادر درمانی استان ها گفت و گو کرد، در این جلسه حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا به بررسی مشکلات و ارایه راهکارهای لازم در این خصوص پرداخت.

سخندان در این جلسه بر لزوم اجرای بهینه خدمات در راستای پیشبرد اهداف و بالابردن کیفیت خدمات تاکید کرد.

گفتنی است با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز اپیدمی کرونا، صد ها بیمار کرونایی توانسته اند با مراجعه به این بیمارستان از خدمات درمانی آن استفاده کنند.

این مرکز درمانی با ده ها نفر کادر اداری، درمانی، پزشک و پرستار خود گرچه روزهای سختی را سپری می کند، اما همه امکانات خود را در اختیار بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا قرار داده است./ بانک ملی

لباسکار صنعتی کسا