۲۰ آبان ۱۳۹۹ | 18:23
کد خبر : 29098

برگ زرینی دیگر بر افتخارات ترابری شرکت سنگ آهن:

ورود جرثقیل ۵۰ تنی کارگاهی تادانو ژاپنی به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

مدیر پشتیبانی فنی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق بیان کرد: با مساعدت مدیرعامل محترم شرکت سنگ آهن از دومین جرثقیل سنگین 50 تنی به نام تادانو ساخت کشور ژاپن رونمایی شد.

به گزارش برداشت روز، احمد زکی زاده با توجه به سیاست های شرکت سنگ آهن در بحث خرید و بهینه سازی ونوسازی ناوگان حمل و نقل و دیدگاه ونگرش مثبت مدیرعامل شرکت، از رونمایی دومین جرثقیل سنگین در ماه جاری خبرداد و گفت: در ۶ آبانماه ۹۹ از اولین جرثقیل تلسکوپی خودرو ۵۵ تنی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور،مدیرعامل و معاون فنی شرکت سنگ آهن در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان رونمایی شد.

وی این امر را با حمایت مالی شرکت سنگ آهن در راستای کمک به شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و افزود: این جرثقیل نمونه سازی شده به تولید انبوه خواهد رسید و همه این اتفاقات بخاطر نگاه مثبت مدیرعامل شرکت به استعدادها و باور توانمندی نیروهای جوان کشور است.

مدیر پشتیبانی فنی شرکت سنگ آهن با اشاره به ورود جرثقیل ۵۰ تنی تادانو ژاپنی به شرکت،بیان کرد: امروز صبح از دومین جرثقیل سنگین ۵۰ تنی به نام تادانو رونمایی شد. این جرثقیل ساخت کشور ژاپن و۵۳متر بوم دارد که ۴۵ متر بوم اصلی و ۸ مترجیب یا سر دکل است که به آن اضافه می شود.

وی خاطر نشان کرد: این دستگاه آخرین مدلی است که وارد ایران شده و از این جرثقیل تنها ۴دستگاه وارد کشور شده است.

زکی زاده با بیان خدمات بسیار ارزنده ای که طی ۲ سال گذشته از سوی مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث .بهینه سازی،نوسازی و خرید ماشین آلات انجام گرفته است،که شامل خرید اتوبوس .تریلر.کامیون.بیل مکانیکی .جرثقیل .وخودورهای سبک می‌باشد ضمن تشکر و قدردانی از رضا فلاح مبارکه و حیدری پور معاون فنی، طالعی معاونت مالی شرکت امیدوار شد با خرید این تجهیزات و ماشین آلات بتوان خدمات ارزنده ای در بحث تامین ایاب و ذهاب پرسنل و ارائه خدمات بهتر به سایر بخش های شرکت در بحث تعمیر و نگهداری بخصوص جرثقیل داشته باشند.

گفتنی است مراسم رونمایی از جرثقیل ۵۰ تنی تادانو صبح امروز با حضور حیدری پور معاون فنی، رضایی پور مدیر حراست،سرپرست حوزه مدیرعامل، پرسنل روابط عمومی، حمل و نقل و انتظامات انجام گرفت.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

لباسکار صنعتی کسا